Haluavat porrastaa ansiosidonnaisen
Ja paikallista sopimista lisää eli vähentää ammattiliiton osuutta
Tätäkö te haluatte?
Enpä usko
Perussuomalaiset
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä mitään pienituloisten ystäviä ole katsokaapa vaikka eduskuntavaalit ehdokkaita golfia laskettelua,osakkeita.
Moniko pienituloinen omistaa osakkeita,golffaa laskettelee?- Anonyymi
Nämähän pitää teitä ja ammattiliittojanne pilkkanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämähän pitää teitä ja ammattiliittojanne pilkkanaan
Ero euusta ja työnantajille kaikki valta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero euusta ja työnantajille kaikki valta
Porvarinperkeletä nämä on isolla Pllä
Hyvä aloitus!
On omaa typeryyttämme jos tuo Orpo-pojan valssin voittaa vaalit heidän kertomalla leikkauslistalla jossa kellon soinnut on kuolema k ö y h i l l e! Nyt pitää äänestää ehdottomasti, sekä hälytyskellot soida työttömillä ja pätkätyöläisillä, unohtamatta sosiaaliturvan varassa olevien
Äänestämättä jättäminen auttaa Orpo-pojan valssia, orkestereineen voittamaan vaalit, ja niin putoaa eurot työttömien ja sosiaaliturvan varassa eläviltä. Rikkaat ne toki jatkaa rikastumistaan!- Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408