En yhtään ihmettele jos randombypasser ja kynis on yksi ja sama henkilö. Mitä muut virkkaatte?
Pitäisi yksi nimimerkki riittää
117
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ei uskoisi randombypasserista saa normaalin vaikutelman sitten kun hän muuttuu kynikseksi niin todellinen luonne näkyy.
- Anonyymi
Sellaisille ei riitä jolla on eri persoonia yllä mainitut ovat niitä.
- Anonyymi
Random vastaa 50%sta palstan viesteistä.
- Anonyymi
Ehdottaisin että g lover ja kynis olisi enemmin samoja koska g lover ei hyväksy itseään naisena. Ehkä hänen sivu persoonansa on kynis.
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottaisin että g lover ja kynis olisi enemmin samoja koska g lover ei hyväksy itseään naisena. Ehkä hänen sivu persoonansa on kynis.
Lueppas kuvailuni profiilista. Olen vasiten maininnut olevani nainen ja äiti (en iskä). Ihan jos siksi, että olen pimppaeläjä ja koska kuviani voi joku luulla oikeiksi tietämättä muokatuiksi ja tykästyä luullen mieheksi. Niin on käynyt ja haluan välttää saman ikävän virheen tai väärinkäsityksen käymästä uudelleen.
G-LoveR kirjoitti:
Lueppas kuvailuni profiilista. Olen vasiten maininnut olevani nainen ja äiti (en iskä). Ihan jos siksi, että olen pimppaeläjä ja koska kuviani voi joku luulla oikeiksi tietämättä muokatuiksi ja tykästyä luullen mieheksi. Niin on käynyt ja haluan välttää saman ikävän virheen tai väärinkäsityksen käymästä uudelleen.
Ps. Sille en sitten mitään mahda, jos joku ihastuu persoonaan kuvien sijaan. Se jääköön omalle vastuulleen.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ps. Sille en sitten mitään mahda, jos joku ihastuu persoonaan kuvien sijaan. Se jääköön omalle vastuulleen.
Olet itseäsi täynnä ei taida suhun monet ihastua lesbo.
Anonyymi kirjoitti:
Olet itseäsi täynnä ei taida suhun monet ihastua lesbo.
Heh, hyvä jos ei ihastu. Sopii mulle. Vähemmän murheita mullekin heistä. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyväksy itseään naisena? Olipa erikoinen lausahdus kun ei se ole nainen, mutta fantsusti kieli poskella yritit
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Niin mikä eläjä olet mies? Oletko varma ettei se termi ole eläytyjä ennemmin?
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä eläjä olet mies? Oletko varma ettei se termi ole eläytyjä ennemmin?
Kukko Jussi. Sillä nimellä saat kuhtua. Eläydy keskenäsi vaan.
- Anonyymi
Pidän kyniksen otteesta sillä hän on niin peittelemättömästi poliittisesti inkorrekti, aivan kuten minäkin välillä 🤗. Ps. En ole kynis, vaikket sitä uskoisikaan 🙃.
- Anonyymi
Et ole mutta randombypasser tai g lover on miksi teille ei riitä yksi nimimerkki? Teillä on pahoja mielenterveys ongelmia sivupersoonia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole mutta randombypasser tai g lover on miksi teille ei riitä yksi nimimerkki? Teillä on pahoja mielenterveys ongelmia sivupersoonia.
Jos puhut yhdestä ja samasta nimimerkistä miksi sitten puhut monikossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut yhdestä ja samasta nimimerkistä miksi sitten puhut monikossa?
No kun arvelin että se kynis on joku noista äly hoi älä jätä.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että nimimerkillä "anonyymi" on jakautunut persoona, eikä vain kahteen.
Tällaiseen lopputulokseen olen tullut kirjoituksia seuratessani. Onneksi tämä persoonani on anonyymin dominoiva persoona.
>simiti<- Anonyymi
Se että jollain on rekattu merkki ei tarkoita että niitä olisi vain yksi. Sun mielipide ei kauheasti kiinnosta juoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että jollain on rekattu merkki ei tarkoita että niitä olisi vain yksi. Sun mielipide ei kauheasti kiinnosta juoppo.
Hae apua tuohon teinimäiseen agressioosi. Ei aikuiset ihmiset kirjoittele tuollaisia.
>simiti< - Anonyymi
Taisi osua oikean simiti on kynis. Sun jutut on tätä tasoa. 🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Mutta mun puolesta saat ajatella pikku päässäsi ihan mitä lystäät. Olet häirikkö ja sen tasoiset teinijututkin sulla on.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simiti on varmaan viinamies. Tai disse on viinamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on sama äijä tämäkin simiti, eli miehen ns persupersoona, tosin sekin vaihtelee suivaantumisensa mukaan
- Anonyymi
Ihan sama on tai ei. Ei kiinnosta kenenkään nimimerkit niin paljon.
- Anonyymi
Joku kateellinen ei ole päässyt vakiorekattujen sisäpiiriin ja nyt kiukuttaa
- Anonyymi
Ei voi muuta kuin nauraa kukaan halua mielenterveys ongelmaisen juopon sisäpiiriin. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jaahas palsta pakollinen kausittainen "kuka kukin on" kysely on taas ilmestynyt. Mä olen aina helkittäin pohtinut, tätä tälle palstalle ominaista ilmiötä, eli eri kirjoittajien tunnistelua ja yritystä yhdistää eri nimimerkkejä ja anonyymejäkin kirjoittajia yhteen. Mistä tämä pakkomielteinen tarve kumpuaa?
- Anonyymi
Se on tarvetta saada huomiota pois itsestään, pähkinänkuoressa.
- Anonyymi
No annetaan olla olkoon simiti kuka on kynis on jo oksettava pelkkänä kyniksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huomiota? Joku pääpipi ilmeisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ... tämä on siis jonkun toisen rekatun anonyyminä kirjoittama aloitus vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos joku köpö saisi vaikka päähänsä uskoa ja uskotella, että olisi itse joku näistä multiniccimiehen palstapersoonista niin kyllähän se ihan vaikka esimerkiksi empatian näkökulmasta hieman saattaisi närästää
Ihminen lopulta aina koettaa rakentaa joistain henkilökuvan. Joillekin alkuun on tärkeää keksiä sukupuoli esimerkiksi ja sen päälle muodostaa loppurunko.
Kieltämättä itselläkin on joskus mietteitä, että on joku, joka koettaa työntää jotain samaa agendaa erilaisien avatarien kautta ja eritavoin, että jos joku myisi toista paremmin. 😁
Mutta mitäpä merkitystä sillä on?- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ihminen lopulta aina koettaa rakentaa joistain henkilökuvan. Joillekin alkuun on tärkeää keksiä sukupuoli esimerkiksi ja sen päälle muodostaa loppurunko.
Kieltämättä itselläkin on joskus mietteitä, että on joku, joka koettaa työntää jotain samaa agendaa erilaisien avatarien kautta ja eritavoin, että jos joku myisi toista paremmin. 😁
Mutta mitäpä merkitystä sillä on?Yrittää vai? Minulle tuo on täysin vieras ajatus täällä. En mä pohdi ikinä millainen ihminen jotain on kirjoittanut. Luen näitä enemmän kuin vaikka kirjan henkilöhahmoja, joilla nyt on jokin luotu tausta ja mielipiteet. En mä sen kummemmin pohdi onko se totta vai ei, enkä koe sitä lainkaan oleelliseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää vai? Minulle tuo on täysin vieras ajatus täällä. En mä pohdi ikinä millainen ihminen jotain on kirjoittanut. Luen näitä enemmän kuin vaikka kirjan henkilöhahmoja, joilla nyt on jokin luotu tausta ja mielipiteet. En mä sen kummemmin pohdi onko se totta vai ei, enkä koe sitä lainkaan oleelliseksi.
No mritä on moneksi.
Mutta kyllä mä vähän luon jonkun kuvan itselleni kirjoittajista itselleni. Se on kai vaan mun tapa...mutta sen mielikuvituksen päälle kyllä saa rakennettua helposti yhtä jos toista, missä ei ole järkeä, jos niikseen tulee...😁
Että pikkusympatiat lähtee näiden aloituksien tekijöille. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mritä on moneksi.
Mutta kyllä mä vähän luon jonkun kuvan itselleni kirjoittajista itselleni. Se on kai vaan mun tapa...mutta sen mielikuvituksen päälle kyllä saa rakennettua helposti yhtä jos toista, missä ei ole järkeä, jos niikseen tulee...😁
Että pikkusympatiat lähtee näiden aloituksien tekijöille. 😁OK, pisti vaan silmään kun kirjoitit, että "ihminen lopulta aina ...". Minäkin koen olevani ihminen, enkä tosiaan toimi täällä lainkaan noin. Meitä tosiaan on moneksi.
Kuten sanoin, niin mä en profiloi täällä lainkaan sen luodun roolin ulkopuolelle. Totuus on mulle oikeastaan yhdentekevä. En mä muutoinkaan ota kenenkään tekstejä täällä kirjaimellisena totuutena, vaan oikeassa hahmossaankin kirjoittavilla on aina jokin rooli päällä. Se on inhimillistä ja harva tällaisessa paikassa on raa´an puhtaasti ja avoimesti oma itsensä. - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mritä on moneksi.
Että pikkusympatiat lähtee näiden aloituksien tekijöille. 😁Multa ei näille aloituksille sympatiaa heru. Nämä tällaiset pohdiskelut ovat aina olleet minusta tämän paikan hyvin omituinen piirre. Täällä on tullut käytyä satunnaisesti monien vuosien ajan ja aina vaan täällä törmää näihin tällaisiin. Joskus aiemminhan täällä näkyi pitkiä ketjuja, joissa rekattu nimimerkit tappelivat siitä että kuka kirjoittaa ja minkä kaikkien nimimerkkien takaa. Todella vainoharhaisen olosia ketjuja usein. Nyt rekattuja on niin vähän, että näitä huudellaan anonyymin takaa.
Anonyymi kirjoitti:
OK, pisti vaan silmään kun kirjoitit, että "ihminen lopulta aina ...". Minäkin koen olevani ihminen, enkä tosiaan toimi täällä lainkaan noin. Meitä tosiaan on moneksi.
Kuten sanoin, niin mä en profiloi täällä lainkaan sen luodun roolin ulkopuolelle. Totuus on mulle oikeastaan yhdentekevä. En mä muutoinkaan ota kenenkään tekstejä täällä kirjaimellisena totuutena, vaan oikeassa hahmossaankin kirjoittavilla on aina jokin rooli päällä. Se on inhimillistä ja harva tällaisessa paikassa on raa´an puhtaasti ja avoimesti oma itsensä.Joo, no tarkoitus ei ollut yleistää, vaan ehkä selittää mikä motiivi aloittajalla voi olla takana. 🙂
Ja kun vähän sitä ihmettelit. 😊Anonyymi kirjoitti:
Multa ei näille aloituksille sympatiaa heru. Nämä tällaiset pohdiskelut ovat aina olleet minusta tämän paikan hyvin omituinen piirre. Täällä on tullut käytyä satunnaisesti monien vuosien ajan ja aina vaan täällä törmää näihin tällaisiin. Joskus aiemminhan täällä näkyi pitkiä ketjuja, joissa rekattu nimimerkit tappelivat siitä että kuka kirjoittaa ja minkä kaikkien nimimerkkien takaa. Todella vainoharhaisen olosia ketjuja usein. Nyt rekattuja on niin vähän, että näitä huudellaan anonyymin takaa.
Siis ei mullakaan heru syytöksistä toisia kohtaan sympatiaa. Esimerkiksi itse en saisi pienintäkään fibaa, että Rane ois Kynis...
Mutta minussakin nousee joskus uteliaisuus siihen, että tietäisi kuka on jonkun hahmon takana ja miks ajaa jotain agendaa...😁Disseisback kirjoitti:
Siis ei mullakaan heru syytöksistä toisia kohtaan sympatiaa. Esimerkiksi itse en saisi pienintäkään fibaa, että Rane ois Kynis...
Mutta minussakin nousee joskus uteliaisuus siihen, että tietäisi kuka on jonkun hahmon takana ja miks ajaa jotain agendaa...😁No multa voit koska tahansa kysyä, viskaat vaan profiilissa olevaan meiliosoitteeseen moikat ja jatketaan siitä sitten palstan ulkopuolella 👍
randombypasser kirjoitti:
No multa voit koska tahansa kysyä, viskaat vaan profiilissa olevaan meiliosoitteeseen moikat ja jatketaan siitä sitten palstan ulkopuolella 👍
Saatanpa joskus niinkin tehdä. 😄
Disseisback kirjoitti:
Mutta minussakin nousee joskus uteliaisuus siihen, että tietäisi kuka on jonkun hahmon takana ja miks ajaa jotain agendaa...😁Tuo itseäkin välillä kiinnostaa näissä hahmoissa,että kuka ja minkälainen ihminen siellä takana oikeasti on, kun jonkun verran täällä (reilu vuoden😄heh,jonkun verran) lueskellut aiemmin, en vaan oo rekkautunut. Mut nyt tuli jotenkin semmonen, että jos kuitenkin. Voi heitellä tämmösiä turhia välikommenetteja ihan "omalla nimellä" 😄
Ihastuja_addikti kirjoitti:
Tuo itseäkin välillä kiinnostaa näissä hahmoissa,että kuka ja minkälainen ihminen siellä takana oikeasti on, kun jonkun verran täällä (reilu vuoden😄heh,jonkun verran) lueskellut aiemmin, en vaan oo rekkautunut. Mut nyt tuli jotenkin semmonen, että jos kuitenkin. Voi heitellä tämmösiä turhia välikommenetteja ihan "omalla nimellä" 😄
No mä en lähtis paljastelemaan ketään ja antaisin rauhassa jatkaa omaa touhotustaan palstalla avatarillaan, mut kunhan vaan näkisin millainen tyyppi on oikeesti kyseessä. 😁
Joidenkin jutut kun ampuu niin raikkasti yli. 😁Disseisback kirjoitti:
No mä en lähtis paljastelemaan ketään ja antaisin rauhassa jatkaa omaa touhotustaan palstalla avatarillaan, mut kunhan vaan näkisin millainen tyyppi on oikeesti kyseessä. 😁
Joidenkin jutut kun ampuu niin raikkasti yli. 😁Joo ei mulle nyt mieleen tulisikaan sitä tietoa levittelemään. Ois vaan kiva tietää itse 😄 ihan vain noin mielenkiinnosta 😊
- Anonyymi
Tuo itseäkin välillä kiinnostaa näissä hahmoissa,että kuka ja minkälainen ihminen siellä takana oikeasti on, kun jonkun verran täällä (reilu vuoden😄heh,jonkun verran) lueskellut aiemmin, en vaan oo rekkautunut. Mut nyt tuli jotenkin semmonen, että jos kuitenkin. Voi heitellä tämmösiä turhia välikommenetteja ihan "omalla nimellä" 😄
Älä esitä aloittajaa et ole. Näytät idiootilta.
Joo ei mulle nyt mieleen tulisikaan sitä tietoa levittelemään. Ois vaan kiva tietää itse 😄 ihan vain noin mielenkiinnosta 😊
Näinpä. Jokuhan voi trollata huvittaakseen itseään, mutta jotkut voi olla oikeesti tosissaan.
Tosin kyllähän maailmassa löytyy vaikka minkälaista viheltäjää. 😁Disseisback kirjoitti:
Näinpä. Jokuhan voi trollata huvittaakseen itseään, mutta jotkut voi olla oikeesti tosissaan.
Tosin kyllähän maailmassa löytyy vaikka minkälaista viheltäjää. 😁No tuo on totta 😄
Anonyymi kirjoitti:
Älä esitä aloittajaa et ole. Näytät idiootilta.
No mä en nyt ihan ymmärtänyt missä vaiheessa olen esittänyt 😄
No tuo on totta 😄
No noista trollaajistakin ois kyllä kiva tietää se motiivi, että miksi trollaa...😗
Disseisback kirjoitti:
No noista trollaajistakin ois kyllä kiva tietää se motiivi, että miksi trollaa...😗
Joo, välillä tuntuu ihan ihmeelliseltä miten jaksaa 😄 ja just se että mikä pointti siinä on 🤔
Joo, välillä tuntuu ihan ihmeelliseltä miten jaksaa 😄 ja just se että mikä pointti siinä on 🤔
Joo, se kyllä on uskomatonta, että jotkut ihan selkeät tapaukset jaksaa päivästä toiseen ja vuodesta vuoteen...😁
Disseisback kirjoitti:
Joo, se kyllä on uskomatonta, että jotkut ihan selkeät tapaukset jaksaa päivästä toiseen ja vuodesta vuoteen...😁
Näinpä 😄 jos saavat siitä jotain ihmeellistä mielihyvää 🤭 eikä nyt ole tarkotus ihan oikeasti loukata ketään. Tuntuu vaan hassulta kun semmosta soppaa jotkut suoltaa, että mikä siinä on takana 😄
Näinpä 😄 jos saavat siitä jotain ihmeellistä mielihyvää 🤭 eikä nyt ole tarkotus ihan oikeasti loukata ketään. Tuntuu vaan hassulta kun semmosta soppaa jotkut suoltaa, että mikä siinä on takana 😄
Joo. Siis kyllä ihmetyttää... mutta maailma on ihme mesta vaan. 😁
Disseisback kirjoitti:
Joo. Siis kyllä ihmetyttää... mutta maailma on ihme mesta vaan. 😁
Niinhän se siinä lastenlaulussakin taitaa mennä. Maailmassa monta ihmeellistä asiaa,hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa 😄
- Anonyymi
Mitä he jaksavat?
Niinhän se siinä lastenlaulussakin taitaa mennä. Maailmassa monta ihmeellistä asiaa,hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa 😄
Sitten tulee joskus vastaan täälläkin niitä, mitkä selkeästi on oikeasti jotain kummaa mieltä jostain. Ja vaikka kuinka koettaa selvittää, ei vaan saa tirtää miten joku voi niin miettiä tai kokea jonkun jutun. 🤔
Disseisback kirjoitti:
Sitten tulee joskus vastaan täälläkin niitä, mitkä selkeästi on oikeasti jotain kummaa mieltä jostain. Ja vaikka kuinka koettaa selvittää, ei vaan saa tirtää miten joku voi niin miettiä tai kokea jonkun jutun. 🤔
No sepä😄
Miten meni muuten viikonloppu muuten? Oliko hyvä aamupala hotellissa? 😄 Jaksoitko edes aamupalalle nousta 🤭😊Ihastuja_addikti kirjoitti:
No sepä😄
Miten meni muuten viikonloppu muuten? Oliko hyvä aamupala hotellissa? 😄 Jaksoitko edes aamupalalle nousta 🤭😊Hyvin meni. Mä kun heräsin, napsautin saunan päälle, kävin aamupalalla ja sit aamusaunassa. 😁
Sit körööttelin mutsin luo, missä turistelin siskon ja äipän kaa ja sain pitsaa. Illan sit lämmittelin kämppää.
😁Disseisback kirjoitti:
Hyvin meni. Mä kun heräsin, napsautin saunan päälle, kävin aamupalalla ja sit aamusaunassa. 😁
Sit körööttelin mutsin luo, missä turistelin siskon ja äipän kaa ja sain pitsaa. Illan sit lämmittelin kämppää.
😁Noni, se meni sitten mukavasti ☺️
Noni, se meni sitten mukavasti ☺️
Joo, oikein loistavasti. Sitten eilen oli työporukan saunailta. Saatiin sovittua eilinen siihen ja ryllättiin ja lätkittiin hold'emia aamuviiteen. 😄
Tänään kävin sit "saunanraikkaana" parturissa. 😁Disseisback kirjoitti:
Joo, oikein loistavasti. Sitten eilen oli työporukan saunailta. Saatiin sovittua eilinen siihen ja ryllättiin ja lätkittiin hold'emia aamuviiteen. 😄
Tänään kävin sit "saunanraikkaana" parturissa. 😁No nyt oot sitten saunonut ihan kunnolla ainakin 😊 sulla on ollut sitten enempi hommaa useampana päivänä peräkkäin 😄
No nyt oot sitten saunonut ihan kunnolla ainakin 😊 sulla on ollut sitten enempi hommaa useampana päivänä peräkkäin 😄
Jep. Nyt onkin etustushommat kaikellatapaa hoideltu, niin vois palailla arkee taas. 😁
Disseisback kirjoitti:
Jep. Nyt onkin etustushommat kaikellatapaa hoideltu, niin vois palailla arkee taas. 😁
Joo, pääset nauttimaan rauhasta reissujen jälkeen 😄 sekin on se oma mukavuus kun lähtee käymään jossain, niin sittenkun pääsee kotiin 😄
Joo, pääset nauttimaan rauhasta reissujen jälkeen 😄 sekin on se oma mukavuus kun lähtee käymään jossain, niin sittenkun pääsee kotiin 😄
Joo. Huomenna vois touhuilla ihan omia juttuja. Pitää rassata lumilinko kuntoon ja ehkä käyn maallakin linkoilemassa ja lanailemassa lumia, jos sitten torjantains kävis satsin puuta taas. 😁
Disseisback kirjoitti:
Joo. Huomenna vois touhuilla ihan omia juttuja. Pitää rassata lumilinko kuntoon ja ehkä käyn maallakin linkoilemassa ja lanailemassa lumia, jos sitten torjantains kävis satsin puuta taas. 😁
Joo. Mikäs lingossa on?
Joo. Mikäs lingossa on?
Oiskohan hihna luiskahtanut irti? Ei vedä....lunta kyllä viskois...
Joutui tässä taannoin aika koville. 😁Disseisback kirjoitti:
Oiskohan hihna luiskahtanut irti? Ei vedä....lunta kyllä viskois...
Joutui tässä taannoin aika koville. 😁No joo, mitä sä sillä oot touhunnu 😄 eikai ne ihan perus käytössä liian koville voi joutua ? En kyllä hirveemmin niiden päälle ymmärrä 😂
No joo, mitä sä sillä oot touhunnu 😄 eikai ne ihan perus käytössä liian koville voi joutua ? En kyllä hirveemmin niiden päälle ymmärrä 😂
Vai meinasit että itte oot joutunut koville kun käsipelillä lumia viskonut?
Vai meinasit että itte oot joutunut koville kun käsipelillä lumia viskonut?
No oon joutunut itsekin koville, silloin kun se toimi ja sen jälkeen kolan varressa. 😄
Mä polkaisin tuonne takapihalle sillä umpihankeen tien ja kääntöpaikan autolle, että sai tuotua puita. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mutta mitäpä merkitystä sillä on?Avatar <3 :) Kyllä olisin mielelläni avatar ja ehkä olenkin. Ongelmana on, että pitäisi olla jotakin ajatuksia :) 🐾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avatar <3 :) Kyllä olisin mielelläni avatar ja ehkä olenkin. Ongelmana on, että pitäisi olla jotakin ajatuksia :) 🐾
ahhahhaa :) 🐾 palaillaan https://youtu.be/2gxRIya6mfY
Disseisback kirjoitti:
No oon joutunut itsekin koville, silloin kun se toimi ja sen jälkeen kolan varressa. 😄
Mä polkaisin tuonne takapihalle sillä umpihankeen tien ja kääntöpaikan autolle, että sai tuotua puita. 😁Noniin se tietenkin voi selittää sen, ettei tykännyt työstään 🤭😂 sait kokeilla itse 😜
Anonyymi kirjoitti:
Avatar <3 :) Kyllä olisin mielelläni avatar ja ehkä olenkin. Ongelmana on, että pitäisi olla jotakin ajatuksia :) 🐾
No eikun rekisteröitymään ja sitten lisäksi voi hiukan miettiä miten tuo itseään esiin vai tuoko jotain ihan muuta. 😁
Noniin se tietenkin voi selittää sen, ettei tykännyt työstään 🤭😂 sait kokeilla itse 😜
No vielä minä sen kesytän ja sit pärrään pihasta lumet kauemmas... kivasti pikkupakkanenkin, niin jaksaa kiinsnihme mukeltaa ne penkoille. 😁
Disseisback kirjoitti:
No vielä minä sen kesytän ja sit pärrään pihasta lumet kauemmas... kivasti pikkupakkanenkin, niin jaksaa kiinsnihme mukeltaa ne penkoille. 😁
No muista että kesytys on vaativaa työtä 😜
Joo. Ja en yleensä jaksa jauhaa säästä,koska se on aina mikä on, ei sitä jaksa joka päivä ihmetellä. Mut nyt tämä talvi on ollut outo. Pakkasta,seuraava päivä sataa vettä ja taas sulaa lumet ja sit pakkasta ja lunta ja sit vettä..tuntuu että ei edes viikkoa ole pysynyt asteet pakkasen puolella, kun jo taas vettä sataa 😅Ihastuja_addikti kirjoitti:
No muista että kesytys on vaativaa työtä 😜
Joo. Ja en yleensä jaksa jauhaa säästä,koska se on aina mikä on, ei sitä jaksa joka päivä ihmetellä. Mut nyt tämä talvi on ollut outo. Pakkasta,seuraava päivä sataa vettä ja taas sulaa lumet ja sit pakkasta ja lunta ja sit vettä..tuntuu että ei edes viikkoa ole pysynyt asteet pakkasen puolella, kun jo taas vettä sataa 😅No luulen, että se kesytys vaatii ehkä 4-6 8 mm pultin poiston, kotelon avauksen ja hihnan takaisin pyöräytyksen, sekä kotelon uudelleen kiinnilsiton ja taas mrnnään...😁
Joo, kyllä on ollut persuuksista koko talvi... vaikka totuttu jo, että lunta tai vettä tulee... sentään välillä sulatellut poiskin, ettei ole ihan tautiset penkat...🙄Disseisback kirjoitti:
No luulen, että se kesytys vaatii ehkä 4-6 8 mm pultin poiston, kotelon avauksen ja hihnan takaisin pyöräytyksen, sekä kotelon uudelleen kiinnilsiton ja taas mrnnään...😁
Joo, kyllä on ollut persuuksista koko talvi... vaikka totuttu jo, että lunta tai vettä tulee... sentään välillä sulatellut poiskin, ettei ole ihan tautiset penkat...🙄No kuulostaa siltä että suunnitelma tehtynä, joten hermot ja taidot taitaa olla siihen hommaan kunnossa sitten 😄 ei lentele ärräpäät siinä samalla?
No kuulostaa siltä että suunnitelma tehtynä, joten hermot ja taidot taitaa olla siihen hommaan kunnossa sitten 😄 ei lentele ärräpäät siinä samalla?
No saa nähdä? Vähän se on kettumainen se kotelo ja kun nelitahtikoettakaan ei saa kipata ihan ylösalaisin, niin pitää keksiä joku teline sille, että sen saa ylrmmäks... ja sit voi pudota jne... kyllä saattaa pari kertaa naakkaparvi etsiä turvallisempua puita nakottaa..😁
Disseisback kirjoitti:
No saa nähdä? Vähän se on kettumainen se kotelo ja kun nelitahtikoettakaan ei saa kipata ihan ylösalaisin, niin pitää keksiä joku teline sille, että sen saa ylrmmäks... ja sit voi pudota jne... kyllä saattaa pari kertaa naakkaparvi etsiä turvallisempua puita nakottaa..😁
Joo. toivotaan, että saat jotenkin homman hoidettua 😊 vaikka nyt muutamat naakat siellä etsis rauhallisempaa paikkaa 🤣
Joo. toivotaan, että saat jotenkin homman hoidettua 😊 vaikka nyt muutamat naakat siellä etsis rauhallisempaa paikkaa 🤣
Joo ja ennenkaikkee rivakasti kaikki lumet pois tontin kulkureiteiltä, että sais vielä käytyä maaltakin lumet poistamassa päiväsaikaan. 😊👌
Disseisback kirjoitti:
Joo ja ennenkaikkee rivakasti kaikki lumet pois tontin kulkureiteiltä, että sais vielä käytyä maaltakin lumet poistamassa päiväsaikaan. 😊👌
No sulla on siellä sitten isokin työ?
No sulla on siellä sitten isokin työ?
Maalla? No siellä on yksi puimalan piha ja sitten talon piha... enimmät lähtenee lingolla, mutta katolta pudonneet lumet ovien edestä pitänee raapia lanalla, että kyllä var.aan ihan jonkinlainen homma tiedossa...🙄
Disseisback kirjoitti:
Maalla? No siellä on yksi puimalan piha ja sitten talon piha... enimmät lähtenee lingolla, mutta katolta pudonneet lumet ovien edestä pitänee raapia lanalla, että kyllä var.aan ihan jonkinlainen homma tiedossa...🙄
Nonni. Siinä on hommaa sitten yhdelle ihmiselle varmaan tarpeeksi. Asut ilmeisesti aika ihanan rauhallisessa paikassa. Ei taida paljoa naapureista olla haittaa 😄
Nonni. Siinä on hommaa sitten yhdelle ihmiselle varmaan tarpeeksi. Asut ilmeisesti aika ihanan rauhallisessa paikassa. Ei taida paljoa naapureista olla haittaa 😄
No kyllä ne aikalähellä tuossa asuu... mutta ei niistä haittaa ole.
Mutta se maapaikka on syrjemmässä. Tästä on sinne about 50 km.
- Anonyymi
Kyllä on sama hlö ja kyseisellä miehellä on näitä muitakin rekisteröityjä niccejä vaikka kuinka paljon
- Anonyymi
Kyseiset nimimerkit ovat mahdollisimman kaukana toisistaan tällä palstalla. Virkkaan siis kielteisesti kysymykseesi.
Jaahans, taas faniketju, aika suloista, kiitos ❤️
Jatkakaa hyvää työtänne, jokainen klikkaus on tärkeä! ❤️Ihastuja_addikti kirjoitti:
Taidat olla 24 julkkis 😘😅
Tavallaan, koska minä OLEN palsta 😂
Mielenkiinnolla odotan, saanko huomennakin uuden oman aloitukseni. Kahtena päivänä peräkkäin jo tullut, niin toivottavasti tämä jatkuu 😂randombypasser kirjoitti:
Tavallaan, koska minä OLEN palsta 😂
Mielenkiinnolla odotan, saanko huomennakin uuden oman aloitukseni. Kahtena päivänä peräkkäin jo tullut, niin toivottavasti tämä jatkuu 😂Kyllä sieltä varmaan vielä joku keksii jotain 😄
- Anonyymi
Taidat olla 24 julkkis 😘😅
Mies on rakastunut randeen
Kyllä sieltä varmaan vielä joku keksii jotain 😄
Melko varmasti, ainahan nuo jaksavat hauskuuttaa 😊
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a, semmosta ajatusta sitten siellä 😄
Ihan rauhassa saat näin ajatella, ei ressaa mun elämää,muiskis❤️randombypasser kirjoitti:
Melko varmasti, ainahan nuo jaksavat hauskuuttaa 😊
Joo oon huomannut 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se riitä että sinä mies joka et ole itseäsi naisena hyväksynyt olet ei minun tarvitse enkä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset yleensä miehiin rakastuu sain sellaisen käsityksen että randombypasser on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset yleensä miehiin rakastuu sain sellaisen käsityksen että randombypasser on mies.
Ei kyllä ne homppelit rakastuu myös kuten tuo ihastuja addiksti joka on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ne homppelit rakastuu myös kuten tuo ihastuja addiksti joka on mies
Ai onko se siis mies ja rakastunut randomiin? 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mikä hiivatin ajojahti se aas on alkamassa? Joskus tulee mieleen ihan palstanpitäjien puolesta esitetään, mitä mielikuvitelluimpia arvauksia kuka kukin on!
Tätä esiintyy aivan joka vuosi; samalla kyllä toisia vakkareita heittää hanskat tiskiin.
Ei se ainakaan tänne kirjoittelevaa porukkaa lisää; jollei sitt joku tosiaan kirjoita useammalla nimimerkillä. Siinä taas ei ole mitään mieltä, kirjoittaa anomuumina;
niin saat kirjoittaa vaikka minkä sorttisia mielipiteitään samasta aiheesta jos, se jotakuta huvittaa. Jotkut ehkä tekeekin sitä luultavasti.
Mutt jatkaa toki kivittelyänne, mä menen tekemään suklaa muffinsseja, ostin; Van Houten kaakaojauhettakin tänään, tehdäkseni muffiinsseja.
Morjens! trollikkaHauskuus, mukavuus, aloitteellisuus, ajatteleminen ja asiallinen keskustelu ovat kiellettyjä asioita palstalla, näemmä 😂
- Anonyymi
Random ja kynis on täysin eri planeetoilta, samoin Disse ja kynis.
- Anonyymi
Voisin kirjuutella rinssilleni
- Anonyymi
Lähinnä ihmettelen sitä, että jos sellaisen haluaa, niin miksi yksi ei riitä? Tai miksi sitä pitää jatkuvasti vaihtaa?
- Anonyymi
Ai kauhiaa miten pahoja ja suuria ongelmia teillä on, toivon helpotusta potemiinne ongelmiin:)
AV - Anonyymi
En virkkaa mitään. Mutta olis kyllä makeeta jos olis siihen aikaa, ehkä eläkkeellä sitten. Virkkaisin värikkään pontson 70-luvun tyyliin, kasaisin sellaisista mummon neliöistä.
xLiner No höh.. ei tasan ole. Niin ääripäitä kuin olla ja voi.
Pitäisiköhän sun mennä salaliittoteorioinesi foliohattuilemaan jollekin muulle palstalle.. ?- Anonyymi
Omat mielikuvani ovat seuraavanlaiset:
- kynis on hieman höpsö, mutta harmiton vanhempi herra
- random on joko nuori tai nuorekas humoristi ja palstan "ilopilleri"
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
Rande on tasan 50, mutta henkisesti tasan 30. Ja täys pöljäpää 😂
Tuo 30 on sentään reippaasti aikuinen. Minä kun teen jonkun "testaa mikä on henkinen ikäsi" testin, niin lopputulos on aina jotain tyyliin 5 vuotta. 🤣😂
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 30 on sentään reippaasti aikuinen. Minä kun teen jonkun "testaa mikä on henkinen ikäsi" testin, niin lopputulos on aina jotain tyyliin 5 vuotta. 🤣😂
No joo, jos tuolleen vertaa, niin siinä tapauksessa selkeästi aikuinen 😂
- Anonyymi
No joo, jos tuolleen vertaa, niin siinä tapauksessa selkeästi aikuinen 😂
Tuon kirjoitettuani oli pakko käydä taas testaamassa ja näyttää siltä, että ole kasvanut edes hieman, en ole enää leikki-ikäinen!!!
"Olet henkisesti teini!
Henkiseltä iältäsi olet teini. Suuret tunteet ja mielen myllerrykset ovat sinulle hyvin tuttuja!
Haluat antaa itsestäsi hyvän vaikutelman. Toisaalta et jaksa vartioida aina niin tarkkaan kaikkea, vaan sinulle on tärkeää, että pystyt myös heittäytymään. Jos jokin velvollisuus ei ole sinulle mieluinen, jätät sen mieluiten tekemättä tai vähintäänkin lykkäät sen suorittamista viimeiseen saakka.
Joissain asioissa olet melko sisäänpäinkääntynyt, etkä ole valmis paljastamaan syvimpiä mietteitäsi kelle tahansa. Hyvässä seurassa koet kuitenkin olosi mukavaksi ja jaat ajatuksiasi hyvinkin mielelläsi muille. Nautit keskustelemisesta ja väittelemisestä." Anonyymi kirjoitti:
Tuon kirjoitettuani oli pakko käydä taas testaamassa ja näyttää siltä, että ole kasvanut edes hieman, en ole enää leikki-ikäinen!!!
"Olet henkisesti teini!
Henkiseltä iältäsi olet teini. Suuret tunteet ja mielen myllerrykset ovat sinulle hyvin tuttuja!
Haluat antaa itsestäsi hyvän vaikutelman. Toisaalta et jaksa vartioida aina niin tarkkaan kaikkea, vaan sinulle on tärkeää, että pystyt myös heittäytymään. Jos jokin velvollisuus ei ole sinulle mieluinen, jätät sen mieluiten tekemättä tai vähintäänkin lykkäät sen suorittamista viimeiseen saakka.
Joissain asioissa olet melko sisäänpäinkääntynyt, etkä ole valmis paljastamaan syvimpiä mietteitäsi kelle tahansa. Hyvässä seurassa koet kuitenkin olosi mukavaksi ja jaat ajatuksiasi hyvinkin mielelläsi muille. Nautit keskustelemisesta ja väittelemisestä."Ai hitsi, laitapa linkkiä niin mäkin voin tekasta sen tässä. Saan varmaan tulokseksi henkinen eläkeläinen 😂
Toi kuvailu tuossa kyllä kuulostaa aika tutulta... 😯
- Anonyymi
Randomi on kuin Riitta Väisänen Kymppitonnissa.
- Anonyymi
Osuneet viestit on poistettu? Mitä niissä oli? Ainakin että ihastuja_addikti on Disse koska hymiömäärä. Mitä muuta?
- Anonyymi
Patalappua. Prkl meni silmukka nurin.
"En yhtään ihmettele jos randombypasser ja kynis on yksi ja sama henkilö."
Aineski mää oisin enämpi ku hämmästyny. 🌹👀- Anonyymi
Täällä on Randesta aika paljon ikäviä juttuja vuosien varrelta mikä mies hän mahtaakaan olla. Olin saanut hänestä jotain kuvaa mutta myös tänään erään ketjussa osoitti aika ikävän luonteensa ja pahan puolensa. Ei selkeästi olekaan niin hyvä tyyppi eikä reilu.
- Anonyymi
Olit näköjään kaivanut esiin runsaan 2 vuoden takaisen ketjun, jossa pohdittiin mahdollista samuutta toisten kirjoittajien kanssa.
Aikoinaan erityisesti Disse selitti, että minä Kynis olisin keksitty ja aivan kuvitteellinen HAHMO. Näytti uskovan tähän harhaan lujasti niin kauan, kuin palstalla esiintyi. Minä taas itseni tuntien tietenkin tiesin esittäväni vain ja ainoastaan totta.
Disse siis käyttäytyi, niin kuin käyttäytyy Dunning-Krugerin oireryhmästä kärsivä, teki lievässä heikkolahjaisuudessaan hahmoihin viittaavia päätelmiään ja USKOI niihin varmasti.
Mutta näkyy tässä ketjussa muillakin olevan dissemäisiä ajatuksia. Eri kirjoittajien eroja selitetään sillä, että he ovat SAMAN kirjoittajan eri HAHMOJA, ikään kuin kirjoittaja sairastaisi monipersoonaista tautia. Minusta on taas todennäköisempää, että kirjoittajat todella ovat eri henkilöitä. Ex-Kynis
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595