Niskavuori on yksi pitäjän vanhoista taloista. Nuorena isäntä on päässyt valitsemaan parhaimmat työt päältä, joten kroppa ei reistaile vielä vanhemmallakaan iällä. Itse asiassa enin osa askareista on koostunut pirttifilosofian parissa ja keskustan mandaatilla kertyneiden luottamustoimien hoidosta. Isäntä osaa työnsä, sitä ei voi kiistää. Lukuisten paikallislehtihaastattelujen mukaan taloa toisinaan kohdanneet ongelmat ovat joko lomittajien tai viranomaisten tekemien virheiden seurausta. Tilakeskus on aikoinaan ollut pikkukaupungin laitamilla, mutta kaupungin kasvettua pellot on myyty asuin- ja liikerakentamisen tarpeisiin. Isäntä kuuluukin kunnan 10 varakkaimman joukkoon. Varoilla on ostettu muun muassa 250 ha:n konkurssiin mennyt rantatila lähikunnasta. Niskavuoresta on jäljellä enää parin ha:n tontti rakennuksineen.
Niskavuoren isäntä siirtyy terveenä eläkkeelle, koska raskaita työpäiviä ei ole ollut
Anonyymi-ap
1
137
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on kovia bisnestä tekeen nää hämäläiset niinku esim. Hella Wuolijoki.
Toivottavasti NuoriIsäntä on käyttänyt vapaa-aikansa niinkuin muutkin nykypäivän johtohenkilöt pitäen hyvää huolta kunnostaan , eikä niinkuin tämän päivän duunarit. Hehän ei persettään sohvalta palioo liikuttele töistä tulon jälkeen ja se vyätäröllä näkyy ja syrämmessä tuntuu ja henkikin juuri ja juuri vinkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893338
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332570- 802373
- 802333
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351573