Tunteita. Tunteet solmussa?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005872956.html
Testaa kuinka hyvin tunnistat
8
99
Vastaukset
Luulin olevani hieman tunteita pimittävä ihminen, mutta testin mukaan olen normaali. Huhhuh😁🤭
- Anonyymi
Kuka oikeastaan olet.. 🤔
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17727241G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja v.tut. Meen tinderiin, kun kuukautiset loppuu. Pitäkää s tanan hiiret ne herkät tunteenne, mua on loukattu tarpeeksi.
NAINEN - Anonyymi
Tunteiden tunnistaminen ja niistä puhuminen ei ole ongelma
Et kärsi aleksitymiasta. Pystyt tunnistamaan, käsittelemään ja puhumaan tunteistasi avoimesti. Näet tunteiden ja tuntemusten välisen yhteyden, kuten yhdistät pulssin kiihtymisen rakastetun tapaamiseen tai kiihtyneen hengityksen hermostumiseen.
Näillä mennään. - Anonyymi
”Tunteiden tunnistaminen ja niistä puhuminen ei ole ongelma. Et kärsi aleksitymiasta. Pystyt tunnistamaan, käsittelemään ja puhumaan tunteistasi avoimesti. Näet tunteiden ja tuntemusten välisen yhteyden, kuten yhdistät pulssin kiihtymisen rakastetun tapaamiseen tai kiihtyneen hengityksen .. ”
Ei ollu uus tieto. Tunnen itseni ja olen hyvin tietoinen tunteistani ja syistä mikä saa mut tunteen niin ja miksi.
Olen kuitenkin usein haluton avautuun muille niistä.
Mieluummin oon hiljaa ja mietin asioita itsekseni.
Mutta tämäkään ei ole ollut aina näin täysin. Aina olen ollut ihminen joka tykkää pitää tunteensa omana tietonaan ja miettiä niitä itsekseen. Jo lapsena. Se on kai sitä mun synnynnäistä temperamenttiani.
Mutta se mikä on erilailla nyt on tuo että tunnistan miltä musta milloinkin tuntuu, miksi ja mistä se johtuu.
Kun olin masentunu en pystynyt tuohon. En osannu tulkita tunteitani. Niitä vaan tuli yhtäkkiä jostain puskista enkä osannu sanoa miks ja mistä johtuu.
Tunsin että tunteeni olivat umpisolmussa jota en osannut avata. Ne oli vaan musta mytty ja mä avuton sen mytyn kanssa. En tienny mistä päästä lähtee sitä avaan.
Tämäkin tunne kertoo usein että onko mielenterveys hyvä ja tasapainossa. Kun kaikki on kunnossa itseään ja tunteitaan pystyy helposti tulkita ja ymmärtää.
T: Karoliina - Anonyymi
Nou kän duu, testi näy. Sivu on melkein viisi vuotta vanha ja leiska on rikki.
https://i.imgur.com/boy4iri.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286