pistä viestiä horoskooppilainen jolla vaikea kaksosen elämä
kokemus tärkeä kertoa
miten selvitä
Kaksosten kanssa vaikeissa suhteissa olevat
1
69
Vastaukset
- Anonyymi
En oo asiantuntija, mut kaksoset voi olla ainaki joillekin iso haaste kun kerta kaksoset todetaan horoskooppitieteissä moniulotteisena luonteena joten joillekin ihimisille kaksosen ymmärtäminen voi olla vaikiaa juuri johtuen siitä kun kaksoset merkin ihimisillä voi olla niin monta eri puolta luonteessa jolloin useiden mielestä ne tuntuu jotenkin sekavalta tai oudolta. Itse suhtaudun tuollaisen luonteen omaaviin positiivisesti koska olen kai itsekin aikamoinen sekoitelma kaikkea enkä näe siinä mitään ristiriitaa jos ihmisen luonne on kaksosmainen. Mut meitä on ihmisiä moneen junaan eli joillekin ei oikein kaksoset ihminen tunnu niin hyvältä olla sen kaveri&seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850