Reakoida? Kun luulen että naiseni kirjottelee täällä toiselle miehelle..
Miten sitä pitäisi
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinut jätetään vielä nainen.
- Anonyymi
Miten olet päätynyt näihin tunnelmiin?
- Anonyymi
Hän ei ole kiinnostunut yhtään mun tekemisistä tai kuulunisista enää ja on selvästi täällä
- Anonyymi
Ei sun pidä reakoida vaan reagoida.
- Anonyymi
Mitäs jos vaikka yrittäisit jutella sen kanssa, sensijaan että mustasukkaisena haukut sivullisia?
- Anonyymi
Onko pitkäkin liitto takana?
- Anonyymi
7 kuukautta
Älä luulottele, vaan kysy kuinka asia on.
Kysymällä varmaan selviää. Silloin toki paljastat itsekkin olleesi palstalla.
- Anonyymi
Niin täällä me tavattiin
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
No sitten ei auta kuin kysyä.
Oon se runonalle
Anonyymi kirjoitti:
Oon se runonalle
Mun pitää kyllä sanoa etten ole ihan hirveesti seurannut teidän touhuja. Skippaan kaikki ketjut joissa nään otsikossa hehku tai nalle sanan. Ei vois vähempää kiinnostaa, sorry.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Mun pitää kyllä sanoa etten ole ihan hirveesti seurannut teidän touhuja. Skippaan kaikki ketjut joissa nään otsikossa hehku tai nalle sanan. Ei vois vähempää kiinnostaa, sorry.
Luuletko että ne täällä edes olis? Tää on trollinaisen tekosia taas.
- Anonyymi
En ole H-naisesi.
- Anonyymi
Luulo ei ol tiedon väärti hommaa itelles varma tieto jos se kerran sua häiritsee
- Anonyymi
Vajac?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271