"Cimcorp-konsernilla on pitkä historia, innovatiivinen henkilöstö ja ainutlaatuiset ratkaisut. Meillä on kaikki mitä tarvitaan tulevaisuuden menestykseen ja kasvuun”, Peltomäki jatkaa."
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000009368189.html
Aikooko valeinsinööri Peltomäki itse vielä jatkaa tämän jälkeen?
Cimcorp aloittaa muutosneuvottelut: jopa 50 henkilöä saatetaan irtisanoa
7
1850
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksen kasvaessa Byrokratia yleensä kasvaa. Eläköityneen tai työpaikan vaihtaneen tilalle täytyy palkata uusi työntekijä ja sille alaine , joka tekee pomonsa työt. Tämä kehitys kuvaa , miten valioyksiloiden määrä vahenee , vaikka koulutustaso muka nousee.
- Anonyymi
Tässä ei taida olla kyse byrokratiasta, vaan osaamattomuudesta.
- Anonyymi
Japanilaisen omistama firma ja tälläiset sotakriisi tilanteet ja täytyisi kirja olla täynnä.
- Anonyymi
Tämä ei ole yllätys. Terolta on yleensä kaikki hommat menneet päin sitä itseään, joten tämä oli odotettavissa.
- Anonyymi
Sisäistä logistiikka ei taida nyt kukaan kaivata, vaan ulkoista tykitystä?🇬🇧
- Anonyymi
Veikkaanpa, että YT-neuvotteluisa päädytän siihen, että ihmisille annetaan lomautus ikuisiksi ajoiksi eikä toivoteta tervetulleeksi takaisin, kuten viimeksikin.
Näin säästytään irtisnomisajan palkan maksulta. - Anonyymi
"Cimcorpin uusi toimitusjohtaja lupaa, että Ulvilaan palkataan tänä vuonna lisää työntekijöitä 22.1.2021"
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000007754187.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670