Kasvua! Kasvua! Lisää rahaa! Lisää! Lisää!
Tätä uutiset täynnä. Ongelmia ongelmien perään kun kaikki ovat tottuneet liikaan ja vaativat lisää.
Ei olisi nälänhätiä , ei sotia sun muita ongelmia jos ihmiset tyytyisivät kohtuullisuuteen ja elämään elämiään harmonisesti luontoon nähden.
Lapset , vanhemmat ja isovanhemmat asumaan toistensa kanssa samojen kattojen alle huolehtien toisistaan niin ei tarvita hoitajia vanhusten perään katsomaan.
Lapsistakin voivat vanhukset huolehtia sillä aikaa kun vanhemmat tekevät leivän pöytään.
Peruskoulun jälkeen ei kouluja tarvita vaan kaikki menevät mieluisiinsa ammatteihin suoraan työpaikoille oppimaan ja sitä kautta työllistyen.
Monenlaisia ammatteja olen itse kokeillut eikä työn oppimisessa mene montaakaan viikkoa. Siitä sitten työtä tehden kehittyy rautaiseksi alan ammattilaiseksi ilman mitään naurettavia tutkintoja joilla ei tee yhtään mitään.
Asunto lähelle sinne missä työpaikkakin niin eipä tarvitse kukaan autojakaan vaan liikkuu kävellen tai pyöräillen ( Ei mitään sähkövitkuttimia kun ei niillä kuntokaan kasva oikeasti).
Näin pysyy hyvinvointivaltion elintasosairaudet poissa niin eipähän tarvita hoitajia/lääkäreitäkään niin paljoa.
Ai niin mutta eihän tällainen käy kun pitää kerskakuluttaa , vaatia vaan lisää kokoajan ja tavoitella mitä järjettömämpiä haaveita mitkä lopulta ovat vain maan tuhoksi , ja ihmisen myös.
Lasten ja aikuisten mielenterveysongelmat hoituvat yhdellä sormennäpäytyksellä.
Heittäkää ne hiton älylaitteet roskiin ja alkakaa tiedostamaan elämää ympärillänne! Ruutuaika on pelkkää kuolemaa pään ja kropankin puolesta.
Suomen meno on OKSETTAVAA.
Miten olisi kohtuullisuus?
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Väestönkasvu on kääntymässä laskuun joissakin maissa. Kiinassa ja Japanissa väkimäärä jo laskee. Yhteiskunnassa ja taloudessa olisikin löydettävä malleja, joissa hyvinvointi voi kehittyä, vaikka väestömäärä ei kasva. Väkimäärään perustuva talouskasvu on ekologisesti kestämättömällä pohjalla. Maailmaa ei voi täyttää ihmisillä. Maailmassa on jo nyt liikaa ihmisiä. Väestömäärältään laskevan maan talous on lisäksi ilmasto- ja ympäristöystävällistä toimintaa. Suomen tulisi pyrkiä sopeutumaan tähän.
- Anonyymi
AKT:n puheenjohtajan Ismo Kokon mukaan sovintoehdotukset olivat sekä tekstien että palkankorotusten osalta riittämättömiä. Nyt pojat pidetään kunnon talviloma! Olisiko sopiva loma-aika 1, 2 vai 3 kuukautta? Keskustellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479