Nimittäin väkevää peruspersumiehen lihaa naisille tarjolla 🤗. Kävin jo peseytymässä mutta voit toki pestä selkäni niiden yhteisten hommiemme jälkeen. Sitä vain ihmettelen että miksi sitten tulen paremmin juttuun ulkomaalaisten kuin suomalaisten kanssa vaikka ideologiani on "väärä" 🤔? Ehkei kaikki stereotypiat olekaan ihan niin yleispäteviä kuin voitaisiin olettaa.
Tääl olis taas
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mielikuvitusta tämä? Kyllä sinun on tyydyttävä paikallisiin😵💫
Ei stereotypiat yleensä olekaan.
- Anonyymi
Palstafemakon trolli.
Kypsyysasteen mainitseminen voisi lisätä lihan houkuttelevuutta.
- Anonyymi
Kyllä se karvaa kasvaa. Tai no teknisesti tarkasteltuna ei "se", vaan "sen" tyvialue. Tuunko näyttämään 🙃? Se olisi siis puhtaasti epäseksuaalinen ele ja lääketieteellinen toimenpide ;). Oletan nimestäsi päätellen olevasi mies, niin siksi koen tällaisen selvittelyn tarpeelliseksi. https://www.youtube.com/watch?v=xXFAibRiQcs. 0:50-0:56 todistaa mainitsemani asianlaidan 100 % todeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se karvaa kasvaa. Tai no teknisesti tarkasteltuna ei "se", vaan "sen" tyvialue. Tuunko näyttämään 🙃? Se olisi siis puhtaasti epäseksuaalinen ele ja lääketieteellinen toimenpide ;). Oletan nimestäsi päätellen olevasi mies, niin siksi koen tällaisen selvittelyn tarpeelliseksi. https://www.youtube.com/watch?v=xXFAibRiQcs. 0:50-0:56 todistaa mainitsemani asianlaidan 100 % todeksi.
Kiitos, uskon ihan kirjalliseen todisteluun 🫣
- Anonyymi
Jos sinä tulet minun tarakkaani haistelemaan niin sinä käyt myös suihkussa täällä ennen kuin tapahtuu yhtään mitään. Olet erittäin väärässä jos luulet että jälkeenpäin sitten suihkutellaan. Silloin on jo sauna päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706