Vaimoni jäi kiinni pettämisestä ja jatkaa edelleen

Anonyymi-ap

Vaimoni jäi kiinni pettämisestä. Hänet ilmiantoi mulle tuntematon henkilö. Pettämistä oli ollut jo useita kuukausia. Päätimme jatkaa yhdessä, mutta kuukausi kiinnijäämisen jälkeen aloin epäillä että vaimo pettää taas. Niinpä kerran, kun tiesin hänen lähtevän viemään lastamme treeneihin, lainasin kaverini autoa ja seurasin, minne treenien ajaksi menee. Järkytyin, kun ajelikin miehen luo jonka kanssa oli jo pettänyt. Auton jätti naapurikadulle kauemmas parkkiin ja loppumatkan käveli miehen luo. Tunnin siellä vietti ja lähti sitten hakemaan lastamme pois treeneistä.

Oon hajalla että vaimoni edelleen pettää tämän saman miehen kanssa. En voi häntä käräyttääkään koska jäisin itse kiinni seuraamisesta. Järkyttynyt olen myös siitä miten salailevat tapaamisiaan, auto jätetään muualle parkkiin. Eikä tämä varmaan ollut eka kerta.

12

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai käräytät ja mitä sitten jos jäät kiinni seuraamisesta? Vaimosi on avionrikkoja ja syyllinen, et sinä. Erokirja ja jätät sen petturin oman onnensa nojaan.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­­N­y­­­m­f­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17740652z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mies jäi kiinni myös valehtelee minkä ehtimään joutaa uskoo jo korviaan myöten itsekin minä kun en

• Anonyymi

Kerro että seurasit sillä vaimosi tietää huomaa ja vaistoaa että kaikki ei ole hyvin. Parempi kertoa vaimollesi kuin yrittää näytellä ettet tietäisi sillä et kykene kuitenkaan olemaan ihan normaalisti niin etteikö tuo tapahtuma jotenkin näkyisi sinussa.

• Anonyymi

Vahva epäilysi on helppo perustella toisen käytöksellä, mikä sinun epäilysi oikeasti herätti hänestä. Laita vastaamaan teoistaan, anna mahdollisuus selittää, älä hyväksy valheita. Älä jousta, anna periksi, jos koet asian itsellesi tärkeäksi. Lapset kärsii ja aistii, jos teidän välit eivät ole kunnossa.

• Anonyymi

Sepä tässä onkin kun on lapsiakin meillä mutta en voi jatkaa näin. Kerroin vaimolleni että tiedän hänen pettävän edelleen. Siitäkös sota syttyi, kun sai tietää seuranneeni. Tunnusti kuitenkin että on rakastunut tähän mieheen ja haluaa olla tämän kanssa. Kysymykseen siihen, miksi halusi edelleen aikaisemmin jatkaa liittoamme ei osannut vastata. Kerroin haluavani eron, en voi luottaa enää. Paskat on fiilikset.

• Anonyymi

Olisit soittanut kun vaimosi oli pettämässä ja kysynyt missä olet nyt.
        Hyvä että eroatte. Ansaitset parempaa. Rakkaus on sokea sanotaan.
        En tiedä miten luottamus voi toimia sellaisessa suhteessa mikä on saanut alkunsa pettämisestä.
        Mutta se ei ole sinun ongelma.

• Anonyymi

Järkyttävää, olen todella pahoillani mutta jos yhtään lohduttaa niin ansaitset parempaa. Kukaan ei ansaitse tulla noin kohdelluksi. Tulee kyllä todella pahamieli puolestasi

• Anonyymi

Ja minun mielestä ei ole ollenkaan paha asia että seurasit häntä sillä nyt tiedät miten asia on. Pitihan se sinun jotenkin saada tietää. Oikein teit.

• Anonyymi

Tee kaikkesi että saat lapset itsellsi. Tee naisesta maksaja, se ei selvästikään ole oikea ihminen vaalimaan ja hoitamaan lapsianne. Tuskinpa se edes haluaa heitä.
      Se EI saa tehdä lapsista kiistakapulaa.
      Lapset sinulle. Piste!

• Anonyymi

Aloitin yksityislöytämisen harrastukseni paikasta jossa tapahtumat alkoivat vieriä. Ei heikkohermoisille.

• Anonyymi

Vaikka jättäminen sattuu niin ja ajattele itseäsi: Mitä SINÄ haluat? Mitä hänessä on sellaista ettet halua päästää irti? Ja antaako hän sinulle sellaista mitä itse haluat? Kysy näitä asioita itseltäsi ja sano vastaukset vaikka ääneen itsellesi.
      Toivon sinulle voimaa koko sydämestäni, usko itseesi kun myönnät ettet ole onnellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50