Suorasuihkutusmoottorin puhdistusaine

-S-

6

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ainakaan ollut suorasuihkutusmoottoria eikä siihen viitannut ruåtsinkielinen tekstikään. Bensamoottoreissa sellaisia tuskin montakaan löytyy, dieseleissä kylläkin.
      Tämä nyt ei kyllä ollut vastaus kysymykseesi, pikemminkin kommentti.

• -S-

SUORASUIHKUTUSMOOTTORIN PUHDISTUSAINE

Bensiini- ja dieselmoottoreihin (sekä katalysaattori- että ei-kat.) Auto käy tasaisemmin
        ja kuluttaa vähemmän polttoainetta. Voitelee ja estää karstoittumista.
        Riittää noin 75 litraan polttoainetta. Sisältö: 355 ml.
        Noudata autovalmistajan ohjeita polttoaineen lisäaineista.
        ------------------------------------------------

Wv:llä on ainakin ja toyotalla suorasuihkutus konetta vvt-i ja fsi. Tosin ei ole mulla nykyään semmoista.

• Onhan noita

Alfan Jts-suorasuihkubensamoottori on ollut markkinoilla jo kolmisen vuotta. Mitsun Gdi vielä kauemmin ja VW:kin on tullut markkinoille. Että onhan noita, mutta tuskin mitään Bilteman tököttiä kannattaa alkaa mottiin kaatelemaan.

• Onhan noita kirjoitti:

Alfan Jts-suorasuihkubensamoottori on ollut markkinoilla jo kolmisen vuotta. Mitsun Gdi vielä kauemmin ja VW:kin on tullut markkinoille. Että onhan noita, mutta tuskin mitään Bilteman tököttiä kannattaa alkaa mottiin kaatelemaan.

juttu, kun ei ole sattunut silmään. Uskon sitten vasta, kun näen uskottavan dokumentin.

Suomalaisessa mainoksessa kyllä puhutaan suorasuihkutuksesta, mutta ei ruåtsalaisessa, johon viittasin edellisessä kommentissa. Ei myöskään kuvassa ole sellaista.

Jotenkin vaikuttaa siltä, että kaikille ei ole selvää suorasuihkutuksen ja epäsuoran suihkutuksen ero. Ehkä kannattaisi sivistää itseään silläkin tiedolla?

• Pörje

Litkun tarkoitus lienee puhdistaa ruiskutuslaitteita, ja suuttimia.

Kokemusta aineesta ei ole, sen enempää kuin tietoa ruiskutuslaitteiden puhdistustarpeesta yleensäkään. (mikähän lisätty aine olisi selvästi bensiiniä tehokkaampaa liuotinta ?)

Ilmeisesti suorasuihkutus sanana on tuntunut mainoksen laatijasta jotenkin hienolta. Pullon kupeessa on kuitenkin kuva epäsuoralla suihkutuksella varustetusta bensakoneesta.

• bemaristi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe