Haluaisin kunnallisvaltiutetuksi.Mikä puolue olisi sopiva?Olen ns.iloluontoinen enkä tarkka tavarastani.
Mikä puolue?
13
299
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinun sen sijaan kannattaisi miettiä enemmän sitä, mikä sai sinut tekemään tuollaisen TYHMÄN ja LAPSELLISEN avauksen.
Osaatko vastata?- Anonyymi
Mitä tyhmää tuossa oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tyhmää tuossa oli?
Mieti sitä oikein tarkasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä oikein tarkasti.
No kyllä tää ainakin yhtä tasokasta on kuin yks murhatutkinta näillä sivuilla :)
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741992h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen vanhurskas uskovainen!
- Anonyymi
Sopivimpia sinulle on; - SDP / Vasemmisto(Kommunistit) tai MyrkynVihreät
- jos käytät tai varmman käytätkin Jauhoja, niin se lisää pisteitä noihin ! - Anonyymi
Suomen Keskusta.
- Anonyymi
Persut ja jos sielläkin on meno liian älyllistä, VKK, Kristallipuolue tai esim. IPU. Siellä ne muutkin "älyköt" ovat.
- Anonyymi
Demareisssa.on hyviä sinulle, sellaiset mustat viikset kutittaa mukavasti isovarpaiden välissä
- Anonyymi
Meille keskustaan.
Olet juuri toivomamme ystävä.
Seminaari reissut ovat antoisia.
Kysy heti, Lasse auttaa poliittisen urasi alussa.- Anonyymi
Niin mahtavat matkat öineen kepun puolue kokouksiin.
Kunnallishallinnossa seminaarit kiva lisä.
Pirauta ny Lasselle, pääset mukaan dileisiin
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625