Heimo Huhtala kirjoittaa lapsien käytöstä vaalityöhön. Niinhän se Keskusta toimi,tuplasivat lapsilisät joulukuulta.
Alavieskan yleinen keskustelu.
Anonyymi-ap
3
470
Vastaukset
- Anonyymi
Juu Heimo on alkanut alavieskan kepulaisten käsikassaraksi kun ihte eivät kehtaa kun ovat kaiken sössineet, kyllä ne lapsilisät kelpaa heimollekkin, ja surkuhupaisaa tässä että kepu itse käyttää lapsiperheitä äänten kalasteluun, onhan Huhtala laitettu ennenkin kirjoittelemaan esim tuulivoiman ihanuudesta, läpinäkyvää touhua☹️
- Anonyymi
Niitä miehiä jotka eivät ole koskaan olleet mitään vailla, mutta kun jotain saa tai jaetaan on jonon keulilla ensimmäisenä ottamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635