Kiinnostaako miehen peppu?

Anonyymi-ap

Tällä nyt pohdittu naisten rintoja, niin onko esimerkiksi miehen peppu naisista kiinnostava? Vai mikä olisi vastaava asia miehessä, mihin kiinnität huomion?

35

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etumus.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17744302M

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kyllä se on koko kroppa.

• Anonyymi

Mä en lähe näihin enää. Jätän nämä tällaiset blondeille 😉

• Anonyymi

Et sä mihinkään ole lähtenyt

• Anonyymi

Minä kiinnitän huomioni käsiin.

• Anonyymi

Minkälaiset miellyttävät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiset miellyttävät?

Pidän pitkistä, kapeista, vahvoista sormista. Ennemmin "luisevista" ja herkistä käsistä kuin "lihaisista" ja isoista työmiehen käsistä. Muusikon käsien kaltaisista.

• Anonyymi

Mä siis suorastaan inhoan miehen isoja kouria. Miehellä pitää olla kauniit ja herkät kädet. 🙂

• Anonyymi

Heh, tulipahan tuokin sitten elämässä todettua! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä siis suorastaan inhoan miehen isoja kouria. Miehellä pitää olla kauniit ja herkät kädet. 🙂

Sillä minäkin niitä katson: parhaassa tapauksessa ne kädethän koskettavat minua. On se mukava, jos kauniit miehen kädet koskettaa. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä katson reseptivideota ja tämän miehen kädet on muuten luultavasti aika mukavaa katsottavaa muillekin "käsifaneille". 😎

https://www.youtube.com/watch?v=5kqHrUwHCOg

• Käsivarret. Ei mitkään pumpatut, mutta sopivan lihaksikkaat, työllä hankittu. Niitä katselee mielellään.

Ykkösenä tulee kuitenkin silmät.

• Anonyymi

Jos miehellä on hyvä peppu ja hyvin istuvat housut, niin kyllä sitä mielikseen katselee.

• Anonyymi

Kysyttiin, että millainen on hyvä peppu, miltä se näyttää?

• Anonyymi

On beba naisille kiinnostava.

• Anonyymi

Yhdellä miehellä on kivat nilkat.

• Anonyymi

Ihastuksen kohteessa kaikki on ihanaa ja kaikkea miettii huokaillen. Mielelläni koskettaisin peppuaankin.

• Anonyymi

Yhden matkustajan pepun kohdalla (keskellä) hamettaan oli ruskea pilkku, metrossa joku tummaihoinen nuori nainen. Hame oli punainen, pilkku oli ruskea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden matkustajan pepun kohdalla (keskellä) hamettaan oli ruskea pilkku, metrossa joku tummaihoinen nuori nainen. Hame oli punainen, pilkku oli ruskea.

Voi se olla menkatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla menkatkin.

Se oli pelkkä pyöreä pilkku muuten puhtaassa hameessa, ylempänä kuin puolukkaviikon vuoto. Peppu oli kyllä istujan että mikä ihme jos venttiili vuotaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi se olla menkatkin.

Joku märkä pieru se on ollut, onneksi oltiin vaunun eri päissä.

• Anonyymi

Tämä juuri.

Ensin pitää olla ihastus, että miehen vartalo herättää mitään tai sitä edes huomaa.

• Anonyymi

Miehen treenattu peppu 🤤

• No eipä ole kiinnostava. Oma puoliso on poikkeus, hänessä mielenkiinto on jotenkin ja jollain ilveellä säilynyt, niin että näkee hänessä kaiken sen hyvän mitä miehessä voi nähdä. Ja puhun nyt nimenomaan ulkonäöstä.

En muutoin katsele miehiä, kuin jos nään erikoiset asusteet yllä jossain. Joku huomiotani herättävä vaatetus ja lookki siis. Lähinnä hilpeyttä...

• Anonyymi

Honda ikävöi siis ketä?

• Anonyymi kirjoitti:

Honda ikävöi siis ketä?

Kysy Hondalta. Mä suosin Yamahaa ja Kawasakia.

• Anonyymi

Ei.
      Ei mikään yksittäinen ruumiinosa.

Se miehen kiinnostus ja huomio ja kun jotenkin syttyy yllättävästi niin miehessä kiinnostaa kaikki.

Ja muuten en yleensä kiinnitä miehiin huomiota tai ulkonäköönsä.

Ruumiinosia jotka voi kiinnostaa, herättää jotain: Pohkeet, selkä, niskakin, hartiat.

• Anonyymi

En nyt niin erityisesti katsele miesten peppuja ,mutta . tänään kyllä sen huomasin, kun kattoon maalattua vesimiehen kuvaa katselin. Sen jalka oli lihaksikas, toi mieleen jotenkin räjähtäneen kondomin. Siis mielestäni, mutta sen jalka oli niiin suhteeton ja jatkui paljaaseen pakaraan. Ehkä se oli maalausvirhe, en tiedä

• Anonyymi

Nyt, kun pääsee vastaan anonyymisti, niin täytyy kyllä sanoa, että on:) mutta ensin luonne.

• Anonyymi

Tottakai

• Anonyymi

Ensimmäisenä pitää kysyä, että mitä sä tarkotat kiinnostavuudella?

Kyllä hyvää miehen peppu an kiva katselle, mutta ei se ainakaan minussa sen syvempää kiinnostusta aiheuta. Se on sellanen kiva maisema, jossa silmä lepää.

• Anonyymi

Kädet ja käsivarret.

• Anonyymi

Lihaksikkaan jäntevät sääret ja pohkeet ja käsivarret.

• Anonyymi

Yks nuori nainen katselee miesten peppuja mielellään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3647
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2376
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1537
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe