Mistä löytyisi jaloista ja varpaista kiinnostuneita ihmisiä (ei ilmaisen runkkumateriaalin perässä olevia...) palvomaan kauniita jalkoja sopuhintaan? 🤔
Suomessa jotenkin tuntuu olevan nihkeää.
Halutaan kyllä yksilöityjä videoita ja kuvia, sukkia postissa , mutta ei olla valmiita edes kirjekuoren hintaa maksamaan 😅
Hämmentävää. OF lienee ainoa varteenotettava paikka
Jalkafetissi
11
1239
Vastaukset
Ei ne sitten varmaan oikeesti halua, jos kirjeen postimaksu liikaa :) . Ilmaisia videopätkiä ja kuvia myös netti piukassa, voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Mulla on hiivan kuorruttamat karvaiset varpaat uuhh
- Anonyymi
Missäpäin varpaasi olisi 🙃 nuoleminen ja palvonta kiinnostaisi 32 v mies
- Anonyymi
Tunge koko koipi perseesees pervo
- Anonyymi
Täältä löytyisi mistä itse olet
- Anonyymi
Hevon persreijässä trollaan
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X5d5G8
- Anonyymi
0.....Olisin....5 heti....0 valmis... 5maksamaan..7 jos...3...saisin... 1...haistella..8.. nuolla..9.. ja..8.. palvoa kauniita jalkoja hikisissä sukissa sekä paljaina...mukava olis päästä nuolemaan varpaiden välistä sekä jalan pohjista hiki pois
- Anonyymi
Mee töihin tai opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826