silikonia

silikonia

Kävin tuolla ulkomaiset julkkikset osastolla, ja ihmettelen tuota nuorempien naisten silikoni-buumia. Paris Hilton on ottanut silikonit ja niinhän se otti Marika F:kin, ja monet monet muut, että mikä ilo on isoista "tisseistä". Ei sitä enää tällä iällä, yli 40 v. vaan viitsisi. Eikä kyllä muutenkaan. Mikä on sen tarkoitus? Eikö sitä kelpaa sellaisena kuin luoja on luonut?

35

2175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivi

Eikö se riitä miksi luoja ja elämä meidät on luonut. Oon itse myös yli 40-kymppinen. En ottais silikoneita vaikka saisin ilmiseksi. En usko että ihmisen onni on ulkonäöstä kiinni. Ehkä miehiä pyörisi enemmän ympärillä sitäkään en kaipaa.
      Kun ajattee nuoria naisia jotka muutenkin ovat kauniita mitä sitten kun tulee lastenhankinnan aika

• sinkku55

linjalla en ottaisi silikonia vaikka saisin ilmaiseksi.
        Tietenkin on eri asia jos tulee syöpä ja joudutaan rinta poistaamaan.

• en ottaisi vaikka saisin. Luomun ottaisin, vaan kun en saa...

• jpntar

että miehet ovat yksi syy silikoneihin...miksipä nainen niitä muuten laitattaisi...vai olenko väärässä??? Ymmärrän sen, että jos joutuu esim. rinnanpoiston jälkeen laitattamaan..mutta silloinkaan en itse sitä laittaisi..

• MysNa

naiset toistensa takia tällaista hurjaa "kilpavarustelua" harrastaisivat!??

• jpntar
        MysNa kirjoitti:

naiset toistensa takia tällaista hurjaa "kilpavarustelua" harrastaisivat!??

hm...varustelu kiihtyy...se tuskin tulee jäämään tähän! Huh, ei kai me toistemme takia tällaisia tehtäisi..

• MysNa
        jpntar kirjoitti:

hm...varustelu kiihtyy...se tuskin tulee jäämään tähän! Huh, ei kai me toistemme takia tällaisia tehtäisi..

takia - eikä me miestenkään takia... ;)

Hyvää yötä Japanitar, kohtahan on jo aamu...

• Lyyli-Sisko

vaan ihan oman itseni takia olisin valmis muotouttamaan rintoja. Olishan se hienoa omistaa taas sellaiset kiinteät pallukat. Eihän silikoneilla tarvitse tehdä mitään jättisuuria hinkkejä, riittää että rinnat ovat koholla ja kauniin pyöreät. Naiselle ei isoista rinnoista ole muuta hyötyä kuin että näyttää rannalla kauniimmalta.

Järkyttävää lukea kuinka tyytyväisiä jotkut ovat ulkonäköönsä! Ei rupsahtamisessa mitään hienoa ole, miksi ei vähän taistelisi sitä vastaan.

• jpntar
        Lyyli-Sisko kirjoitti:

vaan ihan oman itseni takia olisin valmis muotouttamaan rintoja. Olishan se hienoa omistaa taas sellaiset kiinteät pallukat. Eihän silikoneilla tarvitse tehdä mitään jättisuuria hinkkejä, riittää että rinnat ovat koholla ja kauniin pyöreät. Naiselle ei isoista rinnoista ole muuta hyötyä kuin että näyttää rannalla kauniimmalta.

Järkyttävää lukea kuinka tyytyväisiä jotkut ovat ulkonäköönsä! Ei rupsahtamisessa mitään hienoa ole, miksi ei vähän taistelisi sitä vastaan.

tarvinneeko niiden nyt olla niin kiinteät pallukat...?? Kyllä panisin senkin rahan johonkin muuhun..

• (.)Y(.)
    • Aleksi40

Eipä naiset niitä välttämättä miesten takia ota, siltä tuntuu. Paasaan samaa asiaa, mutta nykyään kun luodaan ihmisistä tiettyjä mallikuvia, miltä pitää näyttää ja mitä pitää olla, niin vähänkin epävarmat yksilöthän ovat itseään kilvan siihen muottiin laittamassa. Ei uskota että ollaan omana itsenään tarpeeksi, vaan halutaan olla paljon enemmän ja sitä kautta saada paljon enemmän, kuin luonnollisesti olisi mahdollista. Voi, voi, kaikki me vanhenemme ja kaikilla on edessään loputon taistelu fyysisiä muutoksia vastaan (ja henkisiä) tai sitten ne pitää hyväksyä.
      Rinnat taitavat muuten olla naisille keskinäinen kilpailuväline? No ehkä olen jäävi puhumaan, kun en ole ns. tissimies, tiedän että niitäkin on :-))

• Lyyli-Sisko

Ei epävarmuus saa moniakaan käymään plastiikkakirurgilla. Minun mielestäni on aivan normaalia, kun siihen on mahdollisuus, yrittää näyttää kauniimmalta ja nuoremmalta. Olen ehkä narsistinen, mutta itseä on kiva katsoa peilistä kun on tiptop-kunnossa. Kyllä minä olen työssäni vakuuttavampi, kun edes pyrin olemaan kaunis. Muistaakseni siitä on kirjoitettu kirjakin, kuinka hoikat ja hyvännäköset menestyvät työelämässä paremmin. Tällöinhän keinotekoista kaunistautumista voi pitää sijoituksena, eikö vain (hih).

• jpntar
        Lyyli-Sisko kirjoitti:

Ei epävarmuus saa moniakaan käymään plastiikkakirurgilla. Minun mielestäni on aivan normaalia, kun siihen on mahdollisuus, yrittää näyttää kauniimmalta ja nuoremmalta. Olen ehkä narsistinen, mutta itseä on kiva katsoa peilistä kun on tiptop-kunnossa. Kyllä minä olen työssäni vakuuttavampi, kun edes pyrin olemaan kaunis. Muistaakseni siitä on kirjoitettu kirjakin, kuinka hoikat ja hyvännäköset menestyvät työelämässä paremmin. Tällöinhän keinotekoista kaunistautumista voi pitää sijoituksena, eikö vain (hih).

minun mielestänikin itsetunnoltaan vahva ei tarvitse silikoneja..hän kantaa kilonsa eikä niistä murehdi sen enempää..

• Lyyli-Sisko
        jpntar kirjoitti:

minun mielestänikin itsetunnoltaan vahva ei tarvitse silikoneja..hän kantaa kilonsa eikä niistä murehdi sen enempää..

Enpä saanut teitä vakuutettua, ettei silikonit ole ainoastaan heikon itsetunnon omaavien ihmisten juttu.

Olen kuitenkin varma, ettei se ole itsetuntokysymys. Monet joutuu olemaan esillä työssään tai olemaan muuten vain vakuuttava. Uskon että erittäin vetävän näköisenä ihmiset uskovat sinua paremmin ja saat kiinnitettyä heidän huomionsa. Eihän kyllä vakuuttavuuteen silikoneja tarvita, mutta olen kaiken kauneuden kirurgisen ja kemiallisen hyväksikäytön ehdoton puolestapuhuja.

Minulla ei ole silikoneja ... vielä. "ostoslistalla" on muuta tärkeämpää.

• Ylpeä
        Lyyli-Sisko kirjoitti:

Enpä saanut teitä vakuutettua, ettei silikonit ole ainoastaan heikon itsetunnon omaavien ihmisten juttu.

Olen kuitenkin varma, ettei se ole itsetuntokysymys. Monet joutuu olemaan esillä työssään tai olemaan muuten vain vakuuttava. Uskon että erittäin vetävän näköisenä ihmiset uskovat sinua paremmin ja saat kiinnitettyä heidän huomionsa. Eihän kyllä vakuuttavuuteen silikoneja tarvita, mutta olen kaiken kauneuden kirurgisen ja kemiallisen hyväksikäytön ehdoton puolestapuhuja.

Minulla ei ole silikoneja ... vielä. "ostoslistalla" on muuta tärkeämpää.

ihka uudet silikonit rinnoissani. Rinnat ovat vielä hieman turvoksissa ja arat, mutta silti en kadu pätkääkään niiden laittoa.
        Rintani olivat kaksi tyhjää rukkasta, roikkuivat alakuloisena ja ne joutui melkein rullaamaan rintsikoihin.
        Kai se oli jonkinlainen itsetuntokysymyskin, mutta olin oikeasti tuskastunut roikkuviin ulokkeisiini.

Olen ravinnut kaksi lastani rinnoillani (molempia imetin melkein kaksi vuotta) ja ne ovat varmasti siinnä suhteessa tehtävänsä hoitaneet.
        Nyt ne ovat pelkästään minun "käytössäni" ja saan tehdä niille mitä itse haluan. En suurentanut rintojani yhtään, vaan kokoni on sama kuin silloin ennen.

Implantit ovat aivan uuden malliset, eikä niitä todella huomaa päällepäin, eikä niitä tunne itsekkään.
        Luotan kirurgini sanaan niiden terveyshaitoista, enkä pelkää niiden aiheuttavan mitään haittoja. Leikkaukseni tehtiin Suomessa ja varmasti korkeatasoisella klinikalla.

Jokaisella saa olla oma mielipiteensä asiasta, mutta pitäisi myös kunnioittaa toisten mielipiteitä ja tekemisiä.

• Lyyli-Sisko
        Ylpeä kirjoitti:

ihka uudet silikonit rinnoissani. Rinnat ovat vielä hieman turvoksissa ja arat, mutta silti en kadu pätkääkään niiden laittoa.
        Rintani olivat kaksi tyhjää rukkasta, roikkuivat alakuloisena ja ne joutui melkein rullaamaan rintsikoihin.
        Kai se oli jonkinlainen itsetuntokysymyskin, mutta olin oikeasti tuskastunut roikkuviin ulokkeisiini.

Olen ravinnut kaksi lastani rinnoillani (molempia imetin melkein kaksi vuotta) ja ne ovat varmasti siinnä suhteessa tehtävänsä hoitaneet.
        Nyt ne ovat pelkästään minun "käytössäni" ja saan tehdä niille mitä itse haluan. En suurentanut rintojani yhtään, vaan kokoni on sama kuin silloin ennen.

Implantit ovat aivan uuden malliset, eikä niitä todella huomaa päällepäin, eikä niitä tunne itsekkään.
        Luotan kirurgini sanaan niiden terveyshaitoista, enkä pelkää niiden aiheuttavan mitään haittoja. Leikkaukseni tehtiin Suomessa ja varmasti korkeatasoisella klinikalla.

Jokaisella saa olla oma mielipiteensä asiasta, mutta pitäisi myös kunnioittaa toisten mielipiteitä ja tekemisiä.

osaan kuvitella kuinka kuljet onnellisena ja upean näköisenä rannalla. toivottavasti helteisiä päiviä on paljon!

• Animus

...tai nuoruutta ihannoivat keski-ikäiset!!!

Silikonitissit kertoo hyvin tän hetken arvoista ja asenteista. Uskomattoman typerää. Nuorilla on vaikeuksia hyväksyä omat "vajavaisuutensa", mutta sitä en ymmärrä että nelikymppisetkin sortuu tuollaisiin kotkotuksiin. Huh.

• nainen, yli 40v

ottasin silikonit jos joku maksas. muutenkin jalostasin itteäni, oisha se kiva peilistä kahtoo itekkin että oonpa kaunis. kaunoishan mä oon nytkin, en sitä sano, mut sit vielä kauniinpi jatykkäshän ne miehetkin katella ja tokkopa siinä pahaa olis. ja naamankin suoristasin tosin vast vanhempana, sillä kaikkia elämän ryppyi ei tarvihe poistella, kuhan ne loppukurtut sit aikanaa.
      kuntoilen ja hoian itteäni jo nyt ja ihan vaa itteni takia. tehkää työ muutkin nais immeiset niin nii meillä säilyy tämä maailmaa koossa pitävä naisenerkia. ja jos joku ei silikoneja haluu nii se o sen asia, ehän miekää saa vaik haluun ja silti..aurinko paistaa ja elämästä nautitaa

• kuvia

• nahkapaikka
        kuvia kirjoitti:

oaoitteessa http://www.silikonitieto.net

jos ei noilla kuvilla järki astu päähän niin ei ole paikkaa mihin astua.
        Itselläni on molemmat rinnat postettu syövän takia, enkä silikoneja uskaltaisi mistään hnnasta tilalle asennuttaa. Eikä tuo kumppanikaan minua vähemmän naiseksi kuulemma koe vaikka oonkin "lauta" eikä arpineen ole mikään kaunis näky voin taata. Mutta jos 20vuotta sitten olsi ollut tämmöinen silikoni buumi niin enpä tiedä olisinko silloin ollut erimieltä, nyt kuitenkin on jo tietoa ja valistusta niin ihmetyttää ettei se mene kaikille perille. Alunperin kai tuo lähti amerikan elokuvateollisuutta palvelemaan kun pelkkä kasvojen kiristely ei riittänyt.
        Mutta niinhän se on että elämässä pitää uskaltaa ottaa myös riskejä, vaikka terveyden uhalla.

• jpntar
        nahkapaikka kirjoitti:

Itselläni on molemmat rinnat postettu syövän takia, enkä silikoneja uskaltaisi mistään hnnasta tilalle asennuttaa. Eikä tuo kumppanikaan minua vähemmän naiseksi kuulemma koe vaikka oonkin "lauta" eikä arpineen ole mikään kaunis näky voin taata. Mutta jos 20vuotta sitten olsi ollut tämmöinen silikoni buumi niin enpä tiedä olisinko silloin ollut erimieltä, nyt kuitenkin on jo tietoa ja valistusta niin ihmetyttää ettei se mene kaikille perille. Alunperin kai tuo lähti amerikan elokuvateollisuutta palvelemaan kun pelkkä kasvojen kiristely ei riittänyt.
        Mutta niinhän se on että elämässä pitää uskaltaa ottaa myös riskejä, vaikka terveyden uhalla.

lähinnä hirvittää itseäni nyt tyttäreni buumi lävistyksiin ja tatuointeihin..:( Lähetin eilisiltana tässä ketjussa saamiani kuvia..toivottavasti säikähdyttävät...! Nuorikin uskoo monesti mainoksiin ja kavereihin enemmän kuin äitiin...:(..on varmaan monen muunkin vanhemman ongelma..

• nahkapaikka
        jpntar kirjoitti:

lähinnä hirvittää itseäni nyt tyttäreni buumi lävistyksiin ja tatuointeihin..:( Lähetin eilisiltana tässä ketjussa saamiani kuvia..toivottavasti säikähdyttävät...! Nuorikin uskoo monesti mainoksiin ja kavereihin enemmän kuin äitiin...:(..on varmaan monen muunkin vanhemman ongelma..

nuo lävistykset ja tatuoinnit ovat kyllä melko kauniitakin nuorilla, mutta kun tulee ikää niin, miltä se näyttää ruttuinen ruusu roikkuvassa ihossa tai arvet nenässä ja silmäkulmissa 50-80vuotiaana. tuskin muuta kuin herättää hilpeyttä aikanaan vanhainkodin hoitajissa jotka siunailevat mennyttä muotia kun mummo menee persaus vilkkuen kurttuinen ruusu pakarassa suihkuun(näen mielikuvia)

• jpntar
        nahkapaikka kirjoitti:

nuo lävistykset ja tatuoinnit ovat kyllä melko kauniitakin nuorilla, mutta kun tulee ikää niin, miltä se näyttää ruttuinen ruusu roikkuvassa ihossa tai arvet nenässä ja silmäkulmissa 50-80vuotiaana. tuskin muuta kuin herättää hilpeyttä aikanaan vanhainkodin hoitajissa jotka siunailevat mennyttä muotia kun mummo menee persaus vilkkuen kurttuinen ruusu pakarassa suihkuun(näen mielikuvia)

ruusu olkavarressa tai peffassa nuorella on ihan nätti tatuointi...täytyy myöntää...mutta pitkään pitäisi ..hm.. sulatella, jos jollakin mummolla...:))) Ehkä sitä siellä kansliassa pidettäisiin kadotetun nuoruuden hakemisena..:)

• terveellistä
        nahkapaikka kirjoitti:

niin, sitä olen itsekin miettinyt, että voiko yleensä tuollainen silikoni olla ihmiskehossa edes terveellistä? Oletteko kuulleet, mitä se voi aiheuttaa? onhan siitä varmaan ollut juttuja, mutten nyt saa päähäni.

• naulankantaan
        nahkapaikka kirjoitti:

Nyt osuit kyllä naulankantaan! Minä en ottaisi yhden yhtä lävistystä, enkä kyllä tatuointiakaan.

• jpntar kirjoitti:

Tiedäthän mikä se on?
        Se, joka vihaa polkupyöriä, moottoripyöriä ja
        autoja, jossa nokka-akseli pyörii ketjulla...
        (kevennys tähän väliin).

Tuosta buumista tulee väistämättä mieleen eräs
        lähikauppani entinen Yh-myyjä. Lapsi oli ja kii-
        reinen duuni, mutta pakko oli laittaa korvalehtiin
        nivaska (rivi) reikiä ja klenksut niihin. Kyselin
        kerran siitä ja varoitin, että etenkin korvaleh-
        dessä on yli 200 akupistettä ja että kovakudos ei
        parannu itsestään.
        Eräänä päivänä hän oli sitten poistanut ne ja il-
        meisen selvästi katui, koska korvalehti näytti nyt
        lievältä kukkakaalikorvalta. Kurja esteettinen
        poikkeama kasvoissa. Ja ihan nätti ja mukava muija
        olikin.

Toinen tarina oli, kun eräs ilta tulin riennoista
        kotiin (en humalassa), edessä istuvalla nuorella
        tytöllä oli "lävärin" ympäristö tulehtunut. Se
        haisi suoraan sanoen etovalta.

----

Silikoneista vielä. Olen jonkun verran seurannut
        tätäkin "riesaa" ja jo vuosia sitten tiedettiin
        silikoni materiaaliksi, joka jostain syystä jou-
        duttuaan ihmisen verenkiertoon, ei sieltä ikinä
        poistu. Se aiheuttaa lukuisia erilaisia särkyti-
        loja ja altistumisia uusiin sairauksiin. Nivel-
        sairaudet ovat yksi niistä. Aivoihin jouduttuaan
        aiheuttaa motorisia ongelmia ja vaikka mitä.

Rintaleikkauksiin erikoistunut suomalainen nais-
        kirurgi osaa tehdä täytteet esteettisesti niille,
        joilla sairauden seurauksena on rinnat ovat sääs-
        tävästi tai kokonaan leikattu.
        Ideana on lisätä kudoksen mukana rasvasoluja, jol-
        loin rintakin supistuu tai kasvaa "lihoamisen"
        myötä. En muista kirurgin nimeä.

Ja miksi silikonit? Harvemmin miesten takia. Itse
        en ainakaan sellaista katsele (yök). Luonnollinen
        sen olla pitää.
        Lola sanoi osuvasti, että "työ pakottaa". "eri-
        koisvaatemannekiinilla" ja esittelijällä täytyy
        olla houkutteleva varustus.
        Lisäksi silkka kateus ja imiselvä narsismi ruokkii
        ajatusta leikkauksesta.

Pahoittelen tätä eeposta. Toivottavasti muutkin
        huomaavat sen.

• jpntar
        Pojongg kirjoitti:

Tiedäthän mikä se on?
        (kevennys tähän väliin).

parannu itsestään.
        olikin.

----

sen olla pitää.
        ajatusta leikkauksesta.

huomaavat sen.

lähelle eeposta, silti asiaa:)) Silmiini pisti tuo, kun kirjoitit tuosta esittelijästä...Tuolla ylempänä kirjoitin itse, kuinka naiset leikkauttavat itseään ...hm..miesten takia..sillä tarkoitin juuri tuota naisten välistä kateutta...pitää olla paremman näköinen kuin ..tuo! Ja sitten noihin läväreihin..toivoton työmaa on joskus yrittää kertoa kaikista haitoista, mitä nuortenkin maailmaan sisältyy:( Nuori ...ja varsinkin tämä omani..:) kapinoi tietysti, mutta olen ajatellut, että tulehtukoon paikat niin tietääpähän sitten kuunnella seur. kerran...:))....äitiä..

• bluepoem
        nahkapaikka kirjoitti:

minusta ainut todella hyvä tatska olis se, kun ihmisellä lukis nahassaan että,

"rakastettava ennen käyttöä"

• lävistyksiä
        naulankantaan kirjoitti:

Nyt osuit kyllä naulankantaan! Minä en ottaisi yhden yhtä lävistystä, enkä kyllä tatuointiakaan.

ne on ne meidän keski-ikäistenkin perinteiset korvisreijätkin, äly hoi!

• (.)Y(.)
        nahkapaikka kirjoitti:

Joskus vanhenevansa.. ;))
        Pienet tatuoinnit muuttuvat, elämän saatossa, isommiksi ja lopulta ryppyisiksi.. ;))
        Hmmm.. vielä joskus, vanhainkodeissa tosiaan vilistelee, näitä "pieniä" tatuointeja.. enemmänkin.. :DD
        Yhden aikakauden tuotoksia (villityksiä)...

• (.)Y(.)
        Pojongg kirjoitti:

Tiedäthän mikä se on?
        (kevennys tähän väliin).

parannu itsestään.
        olikin.

----

sen olla pitää.
        ajatusta leikkauksesta.

huomaavat sen.

ennenkuin muistin hänen nimensä.. ;))
        Tämä kirurgi on, Sirpa Asko - Seljavaara...

http://www.laakariliitto.fi/uutiset/tiedote.html?opcode=show/news_id=507/news_db=sll2002/type=2/year=2001

http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=12

• ggnojoP

• (.)Y(.)
        ggnojoP kirjoitti:

tuohon suuntaan haparoin itsekin. :)

mieheksi.. :))
        Olet hyvin perillä, näistä asioista.. ;))

• joopajoo
        nahkapaikka kirjoitti:

no eipä sitä ihminen enään 50-80 vuotiaana muutenkaan miltään näytä joten aivan sama onko siinä roikkuvassa perseessä tatska vai ei

• annina2

Enpä viitsisi itse enää ottaa silikoneja, enkä kyllä lävistyksiäkään. Nehän kakskymppiset sanoo meitä jo vanhoiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      170
      4701
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2203
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1796
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1727
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe