Olipa iso maisemamuutos, kun Kajasteen ympäriltä metsä oli saanut lähteä. Tanssilava tökötti kummulla aika orvon näköisenä, varmaan ikkunoista näkyy maisemat nyt joka suuntaan.
Kajaste kaiveltu esiin
21
796
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvää mainosta kun tanssilava näkyy kauas, joku taho voi saada uskonnollisen herätyksen. Näin
- Anonyymi
Eipä ole paikka enää mikään koristus.
- Anonyymi
Kaikki pilataan
- Anonyymi
Valtava muutos
- Anonyymi
Muuttuu maailma
- Anonyymi
Kannattaa puut kerätä vähänkin näyttävämmiltä paikoilta ennenkuin tulee hakkuukielto suojeluineen.
- Anonyymi
Nytte jenkan rytke kuuluu tosi kauas, ei ole puut enää haittana, kaikki tulee katsomaan sitä hurjaa menoa.
- Anonyymi
Nyt näkyy hyvin
- Anonyymi
Komea on
- Anonyymi
Sile tontile kajasten viereen tulee Lidil, me tarvitan lidil numeksen
- Anonyymi
Näyttävä paikka kajaste
- Anonyymi
Kajasteella on ollu topakoita sahamiehiä, ens keväänä saa käki kukkua kannon päässä seljällään. Kuk kuu kuk kuu.
- Anonyymi
Minä olen miettinyt, että miksi joka kevät kaksi käkeä kukkuu lapsuuden maisemissa? Olen kuullut tarinan käestä, kuoleman käkeä ei pidä lähteä etsimään muuten saattaa käydä niin ettei etsijä tule takaisin.
- Anonyymi
Hieno on nyt
- Anonyymi
Ennen siellä metsikössä oli hyvä käydä tanssireissulla parittelemassa,enää ei ole minkäänlaista näkösuojaa.
- Anonyymi
Tuo on kaikista tärkein pointti, minkä metsurit vei mennessään. Nyt kun on aakeeta niin hyttyset ei vaivaa niin paljon, käy tuuli paremmin ja kukkahameet heiluu kommeesti.
Varmaan musiikin rytke kuuluu torille saakka.
- Anonyymi
No kyllä siinä jo heinäkuussa joku pihlajapuska kasvaa minkä juurella voi pistää keskijalalla koreasti
- Anonyymi
….minkä juurella voi pistellä keskikaljaa koreasti,korillisen.
- Anonyymi
Upeaa
- Anonyymi
Nykyään ei tartte pulloa piilotella minnekkään metsään, voi ihan Rajamäen tuotteita juoda tanssipaikalla. Jee
- Anonyymi
Ja Kajastekin näkyy mäen päällä. Saapahan ainakin huomiota osakseen jos ei muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717