Keski-Pohjanmaa tuhoaa Kalajaskan!

Anonyymi-ap

Tänään tuli lehti ohut kuin syksyinen haavanlehti.
Mistähän moinen johtuu? Itse lehdestä se ei selvinnyt, mutta Keskipohjanmaan sivuilta kyllä. Keskiviikon Kalajaska jaetaan nyt vain akselilla YLV-OUL-ALAV-SIEVI.

Tämänmuotoisen lehden loppuvirsi on alkanut.

Tilalle tarvitaan Kokkolan sijasta Ylivieskalaislähtöinen ketterä lehdentekijä, joka kokoaa mainokset entiseen malliin. Säästyypähän arrogantin toimitusjohtajan ja muiden Kokkolan syöpäläisten palkat. Mainoslehdet voivat olla vaikeuksissa, mutta ilman ylimääräisiä kuluja ne hyvinkin vielä hetken pärjäävät.

13

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä jää monelta nivalalaiselta firmaltakin Hillan mainostulot nyt saamatta, kun ei lehteä Nivalaan jaeta.

• Anonyymi

Mihin muualle sitä sitten vielä pitäisi jakaa?

• Anonyymi

Jos halusi laajalle alueelle (13 pitäjää) mainoksen niin kalajaska oli mainostajalle helppo valinta vaikka kallis olikin. Nyt se on Ylivieskan paikallislehti, mutta hinnat entistä korkeammat. Oulaisiinkaan vain rajoitetusti tulee. Eikä mainos digilehdessä korvaa paperilehteä. Harmi yrittäjille, pitää siirtyä Suomeen.

• Anonyymi

... someen...

• Anonyymi

Kalajaska on paikallislehti, riittää että ilmestyy vain ylivieskassa.

• Anonyymi

ei se tuhoa,on päätoimittajasta kiinni miten lehti toimii.

• Anonyymi

Ja samat jutut kierrätetään kaikissa Hillan lehdissä.

• Anonyymi

Lehti muuttuu yhä ohuemmaksi ja ilmestyy yhä harvemmin, mutta pysyy edelleen yhtä vahvasti Keskustan hyppysissä. Ei ole tutkivat journalistit liiemmin kyselleet, miksi Keskustan ehdokas petti lupauksensa pysyä kirkkoherran tehtävässä ja erossa politiikasta.

• Anonyymi

kyllä oli kepari niin ohut,eli mikähän tätäkin lehteä syö,onko lapikansa

• Anonyymi

Miksiköhän ei ole kalajaska kysellyt, että mikä oli kenenkin osuus kun rahat meni mutta urkuja ei tullut? Ja miksi kirkkoherra livisti kesken kaiken Ouluun?

• Anonyymi

Ei kai kalajaska enää ole niin kepulehti ettei voisi selvittää ehdokkaan osuutta asiaan?

• Anonyymi

Kalajaska on tuhottu jo silloin kun paavali .myi sen keparille (ullavan sanomille)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60