Jota minä tulen äänestämään. Kaikki sen tietää mistä puolueesta on kyse.
Se ei ainakaan ole kepu eikä kok ja sdp. Kyse on puolueesta joka ajaa Suomalaisten
asiaa ja puolustaa heidän hyvinvointia. Se ei ole mikään yhdenmiehen puolue, eikä
äijäpuolue. Sen johdossa on Nainen. Isolla N:llä.
Onneksi Suomessa on yksi korruptoitumaton puolue.
6
153
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat korruptoitumattomalla ilmeisesti vihreitä. Heillä on edellisissä vaaleissa ollut kaikkein vähiten rikoksista tuomittuja ehdokkaita. Perussuomalaisilla taas suurista puolueista eniten.
- Anonyymi
Persuputinit saanut rahaa Venäjältä !! Nyt ne lähtee hakemaan rahaa Muslimi ystäviltään Qatarista !! Öljyyrahaa , ei mitään vihreetä !
- Anonyymi
Kaikissa puolueissa on suurin osa pyrkyreitä ja oman edun tavoittelijoita. Minä minä miehiä ja naisia.
- Anonyymi
Kyse ei ole mistään sirpalepuolueesta eikä Suomen velkaantumisen, talouden ja energian hävittäjä puolueesta.
Eikä puolue ole myynyt Carunalle sähköverkkoa, eikä tehnyt muitakaan rötöksiä,
joista kansalaiset joutuvat kärsimään. - Anonyymi
Tarjoitat siis vihreitä. Se on ainoa puolue joka ei saa mainosrahaa eturyhmiltä.
Ja kyllä siksi äänestän vihreitä. Se on tilastollisesti vähiten korruptoitunut puolue.
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Vihreiden merkittävin lahjoittaja on eräs eläkkeellä oleva lääkäri. Yhdeltäkään yhteisöltä ei vihreät saa rahaa kuten kaikki muut puolueet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499