Tiäks, tuli stanallinen rusahdus pärssilmästä. Metaanikaasua tuli kolmen hiehon viikkotuotannon verran, ja liejua pari desiä hyvoneihin. Palokunta säntäsi paikalle, purki puoli taloa, mummot pihalle josta sydänamppulanssilla TYKSiin ja letkuihin, virkeimmät lepositeisiin.
Voinko hakea amikseen pelastustaidon linjalle? Pääsemkö armeijjaam? Kuka punputtaa Joponi remkaat? Omko rotannaamainen oman kansan tapattaja Tselentski kaappihono?
Pieris, pelasta miut.
Terapiantarvis-Salis
Pieris, auta miestä
7
154
Vastaukset
Sun tarvis nyt saada ummetus aikaan, niin ei karkaa tuolla tavoin. Tai pistä pihkatappi tai tulppa perseeseen. Meillä paskataiteilijoilla aina sillointällöin käy noita tapaturmia. Kyllä se siitä taas ja voimia perseellesi. Pohjimmiltaan sun sietäisi olla ylpeä tuosta saavutuksestasi. Kannustan sinua jatkamaan, rusahdus sinne ja rusahdus tänne, suunta on oikea. Lämpimät terveiset, mulla on kakka housussa kans.
- Anonyymi
Pieris, kiitos tunnetun pierukansantaiteilijan kollegiaalisesta avusta. Laitoin tulpaksi vanhan talvilenkkarin, se nastapohja pysyy tukevasti tuhkaluukun seinämissä, ja estää pahimmat päästöt.
T: Pierutuusa-Salis
Oikein paskaa työviikkoa taas kaikille. Pieris oli lenkillä (Varissuon pubiin ja takaisin) ja perse soi joka askeleella. Lumi narskui romanttisesti ja perse huusi rutkutkutkut rutkutkutkut. Jätin pubiin pienen leijan pyörimään ja lähdin kotiin. Aamulla krapulassa töihin pajalle. Siellä saa sentään paskoa työajalla. Palkallinen paskajööti on parasta mitä ihminen voi tuottaa.
Haisevaa ja synkkää maanantaita Saliksellekin.- Anonyymi
Pieris, ny ALKO viikko huonosti. Mun nastalenkkariviritys ruparesorissa petti, ja sittes liejut Bonnellin pinnassa. Tuli kallis peräilma kakkelmyrskyn kaa. Meni lenkkari (toinen on vielä), petauspatja vuodevaatteineen, ja vieteri-Bonnell liejun peitossa. Ja suoli tyhjänä. Televisio ja seinätapetit säästyivät.
Mitä nyt teen?
T: Paskatuusa-Salis
Oletko muuten Salis koskaan kokeillut työntekoa? Itse olen kokeillut viime aikoina ja se on ihan perseestä. Ainoa positiivinen asia on, että saa haista paskalle palkallisesti. Tällä viikolla päästin eräässä toimistohuoneessa niin hirveän kaasun, että lähdin karkuun itsekin. Se on jo paljon. Ajattele, wanhan liiton kakkataiteilija pelästyykin omaa pieruaan. Olenkohan mätänemässä lopullisesti?
Lopuksi sana viikonvaihteeksi:
RRRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOTLOTLOTLOTL FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT FÄPÄPÄPÄ FÄPÄPÄPÄ MOUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RUIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
HAISTAKAA PERÄREIKÄ TE KAIKKI PERSSYYLÄT!! Paitsi Salis ei oo perssyylä.- Anonyymi
Pieris, olet elämäni kiintopiste ja valomajakka pierunkatkuisessa maailmassamme. Ilman sinua ja kaasunaamaria elämäni olisi toivotonta sakeassa kakkelberg-sumussa vaeltamista.
Taas tulee kakellus...
T: Romanssi-Salis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164