ÄÄNESTÄTTEKÖ

Anonyymi-ap

minä en varmasti äänestä koska on niin mitään sanomattomia ehdokkaita

16

1085

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ainakaan numero 44 tuulivoiman vastustaja

• Anonyymi

Äänestän Vapauden Liittoa. Marinin ja muiden WEF-myyrien puuhastelu maamme johdossa on nyt ehdottomasti pysäytettävä. Itsenäinen Suomi takaisin.

• Anonyymi

Vkk hoitaa asian kyllä paljon paremmin . No pääasia että jotain muita kuin noita. Kristalli puolue myös hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vkk hoitaa asian kyllä paljon paremmin . No pääasia että jotain muita kuin noita. Kristalli puolue myös hyvä.

Kristallipuolue ja Suomen Kansa Ensin ovat vaaliliitossa Vapauden Liiton kanssa. VKK ei ole vaaliliitossa eli sitä äänestämällä ääni menee kyllä suuremmalla todennäköisyydellä hukkaan.

• Anonyymi

Vkl tai kristalli puolue

• Anonyymi

en varmasti äänestä ei oo yhtäkään sellasta joka sais minun ääneni ja eipä mun kaveritkaan kuulemma äänestä eikä sukulaiset

• Anonyymi

Kovin ootte yksinkertasta porukkaa.

• Anonyymi

Suomi ei ole myytävänä totuus on se

• Anonyymi

Kyllä äänestän kun se aika koittaa
      Ok

• Anonyymi

Älkää rakentako Lapinlahdelle tuulimyllyjä. Muuten Lapinlahden linnut katoaa.

• Anonyymi

Et sinä sitä päätä jokaisella on ääni oikeus

• Anonyymi

Käykää länsirannikolla siellä ollaan tyytyväisiä tuulimyllyihin.
      Myllyt tuo kunnalle rahaa jota tälläkin kylällä tarvitaan , ja myös luultavasti paikallisille työtä ainakin rakennusvaiheessa.
      Ja kyllä olen äänestänyt tämän kunnan hyvää ehdokasta en sdp:peen enkä vasemmiston tai vihreiden ehdokasta.

• Anonyymi

Vkk on hyvä. Kreml on sen verran lähellä että pitävät meitistä paremman huolen kuin herrat Helsingin.

• Anonyymi

Laskeeko ennakkoäänestyksen vastaanottaneet ne äänet heti ennakkoäänestyksen jälkeen vai meneekö äänestystulos muiden vaaliahoitavien tarkistettavaksi ettei minkäänlaista mahdollisuutta vaalisalaisuuden vaarantumiseen ole ?.

• Anonyymi

Mitäs nyt kun ei rokki mimmi tullutkaan ensimmäisenä maaliin vaaleissa?

• Anonyymi

Nyt oli varsin pettymys tuo tulos. Tässä ei paikalliselle koidu hyvät ajat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33