Rikollisia ei ole olemassa kuten ei myöskään vanhemmuuteen sopimattomia jonkin huolen takia. Huoli on syy tukeen. Laki määrää rangaistukset lain vastaisille teoille ei ihmisille. Sitä paitsi jostain kunnianloukkauksesta semanttisesti väärin tuomitut eivät saisi eläessään oikeuksiaan. Vähän sama kuin psykiatrassa diagnoosi on hoitoa ohjaava ja hetkellinen eikä leima. Vika vaatimuksesi on oikeistolaista puppua.
Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava perhelaitoksella
Ehdokas Vanessa Olsen
247 Vapauspuolue kirjoitti
"Vaaliteema #8 Maahanmuutto
-Rikoksista tuomitut maahanmuuttajat on karkoitettava maasta ja heidän varansa Suomessa takavarikoitava suhteessa rikoksen suuruuteen
-Laittomasti maassa oleskelevat henkilöt on poistettava maasta
-Rikollisille elinikäinen kielto tulla Suomeen
Holtiton hyväntekeväisyys on lopetettava
1
237
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tavallaan samaa mieltä tuosta rikollisuudesta. Ihmiset eivät jakaudu "hyviin" ja "pahoihin". Se on naiivi ajattelu. Rikollinen usein vain ihminen joka on joutunut tilanteeseen missä on rikkonut lakia. Ei kukaan onnellinen ihminen herää aamulla ja päätä rikkoa huvikseen lakia. Useimmilta se on olosuhteiden pakko, negatiivinen kierre jota he eivät itse osaa pysäyttää, tai puhdas vahinko. Syyllistäminen ja jeesustelu on hyväosaisten hommaa. Hyväosaisten, joiden ei tarvinut tehdä rikosta selviytyäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716