Kitäköä kokoomuslaisa ahneita kauppiaita kun ruoka yhä ökykalista kustannutasoon nähden
Ruuan hinta nousee vaikka kustannukset jo laskenee kiitä kokoomus
10
58
Vastaukset
- Anonyymi
K keskohqn teki huipputuloksen voitto kasboi monta miljoonaa vai
- Anonyymi
Ä nestä sDP
- Anonyymi
Sähkön hinnasta saadaan myös kiittää Kokoomusta.
- Anonyymi
kOkompersu nosta söhkökin 35000 sinä maksa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kOkompersu nosta söhkökin 35000 sinä maksa
porvari-siat nostelleet hintoja mielivaltaisesti koko ajan-
vaikka maassa on hätätila UKR-koronien takia.
- Anonyymi
Tämä on totta,kaikki kaupparyhmät hilaa hintoja ylöspäin vaikka sähkön hinta on tullut ryminällä alas,kujetuksiin tarvittavan dieselin hinta on viimesyksystä laskenut kymmeniä senttejä.Poliitikot ei korvaa lotkauta ihmisten ryöstämiselle.
- Anonyymi
Taidat olla vähän ajastasi jäljessä. Suomessa on jo 4v ajan ollut kommunisti hallitus.
- Anonyymi
Nää uudet hinnat ovat opettaneet käymään kaupassa mahdollisimman harvoin.
- Anonyymi
Joo ei hirveästi huvita mennä ryöstettäväksi. Vievät kaiken lompakon lisäksi, kellon, takin, kengät. Ihan munasillaan tulin viimeeksi kotio. Kassissa oli nyrkillinen tuotteita. Suomi oli maailman kallein ennen inflaatiota ja sotaa. Nyt tää on helvetti.
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei hirveästi huvita mennä ryöstettäväksi. Vievät kaiken lompakon lisäksi, kellon, takin, kengät. Ihan munasillaan tulin viimeeksi kotio. Kassissa oli nyrkillinen tuotteita. Suomi oli maailman kallein ennen inflaatiota ja sotaa. Nyt tää on helvetti.
Ja kohta tulee kokoomuksen leikkauslistat käyttöön. Köyhät kuolee nälkään kiitos Mykkänen - Orpo pahanakselin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706