Kesäkuuksi sain ajan hammashoitoon ja tarkastukseen.... Yrittävät änketä Turkuun väkisin... periaate on että omaan kuntaan pääsee..sen verran pitää olla aikoja.
hampaat ja kunnallinen hoito
Anonyymi-ap
8
712
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kyllä oma kunta on se ensisijainen hoitopaikka kuitenkin.
Ja kun Turussa on muutenkin julmetun pitkät jonot ainakin hammashoidon puolella. - Anonyymi
Salossa ja Laitilassa on useita yksityisiä hampaan korjaaja.
- Anonyymi
Joka puolella on pitkät jonot, monta kuukautta saat jonottaa. Terveydenhoito on menny huonoksi
- Anonyymi
Huonommaksi menee, kun porvarihallitus pääsee vauhtiin!
- Anonyymi
No ole tyytyväinen että sait ajan.
- Anonyymi
Aikaa siirrettiin kesäkuusta syyskuulle..... että se siitä ajasta.
- Anonyymi
olen
- Anonyymi
ja sama suuhygienisti - syyskuulle menee.... Kuka täälläkin kirjoittaa sääntöjenvastaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595