Hyvää musiikkia tulee ja pidän monipuolisesta kanavailmeestä. Lemppari kanava minulla ihan ehdottomasti.
Netin kautta sitä pitää täällä kuunnella kun FM taajuuksia ei liiemmin ole. Plussaa siitä ettei kanavalla ole juontajia.
Groove menee jalan alle ja kuullostaa hyvälle
Groove FM menee jalan alle mukavasti
Anonyymi-ap
4
283
Vastaukset
- Anonyymi
Aika köyhä musiikin suhteen..kuten kaikki Sanoman radiot. Ehkä riittää jos kuuntelee max 6 minuuttia viikossa. Tulee mielikuva ettei aina soi sama kappale.
- Anonyymi
Ainoa kaupallinen radio Suomessa joka soittaa jazzia. Yle1 soittaa onneksi myös.
- Anonyymi
Norjassa on digiradiossa NRK Jazz. Vastaavanlaista toteutusta eri musagenreistä toivoisin myös Yleltä.
- Anonyymi
Jazzin ystäville suosittelen Naim Jazz internetradiota. FLAC laadulla hyvää musaa. Myös Naim Classical on tarjolla FLAC laadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645