Ihan oikein, jos poika on koulussa väkivaltainen niin potkut vaan persauksille, koulusta ulos. Opettajiin vanhemmat itse riehuvaa pentuaan. Näitä tapauksia alkaa olemaan niin paljon että i auta muu kuin sellaiset pennut koulusta ulos jotka aiheuttaa tarpeeksi häiriöitä tai käyttäytyvät väkivaltaisesti.
Muita kurinpitotoimea kun ei ole, mielestäni Suomessa nyt jos koskaan tarvittaisiin mm. poikakoteja joissa olisi kalterit ikkunoisss ja kova laki. Pennut opiskelemaan poikakodissa ja jatkuva valvonta, uloskin pääsisivät vain aidatulle pihalle josta ei karkuun pääse.
Äippä valittaa kun poika erotetaan koulusta!
Anonyymi-ap
6
243
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaa!
- Anonyymi
Nuinikkäänsten kirjoittelee hän, jonka lapsuuden ainoa puinen leikkikalu oli kylmän patterin väliin ikuisiksi ajoiksi juuttunut puinen mulukku.
- Anonyymi
Asiaahan tuo avaaja kirjoitti. Hulikaanit ruotuun.
- Anonyymi
Kouluttakaa ne ipanat ITSE, ENNENKUIN LAITATTE IHMISTEN ILMOILLEE SEKOILEMAAN!
- Anonyymi
Russian kouluun eiköhän opi tavoille.?
- Anonyymi
Nykyään jaellaan lähestymiskieltoja kiusaajille ja tehdään rikosilmoituksia. Opettajilta on otettu kaikki keinot pois ja vain virkavalta rankaisee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595