Venäjän tutkintakomitea on ilmoittanut aloittaneensa rikostutkinnan Haagin kansainvälistä rikostuomioistuinta (ICC) vastaan. ICC antoi perjantaina pidätysmääräyksen Vladimir Putinille ukrainalaisten lasten sieppauksien valvonnasta.
Komitean mukaan ICC:n pidätysmääräys on "laiton, koska syytteeseen ei ole perusteita".
Mihin rikostutkintaa tarvitaan, jos Venäjän tutkintakomitealla on jo lopputulos tiedossa?
Toivottavasti asian esille nosto kuitenkin johtaa itse asian eli lasten sieppaamisen tutkintaan.
Ensin hutkitaan, sitten tutkitaan?
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Nato Tiltu on asian ytimessä.
Siis juuri tuosta on kyse. #Muistattekos kun Haavisto muilutti kaapattuja ISIS kakaroita Suomeen laittomasti? 😁#
Pidätysmääräystä pukkaa! - Anonyymi
Nyt on sattunut venäläisiä oikein kunnolla näkee reagoimisesta joka ylittää kaikki lapsellisuuden rajat Putinin joukkomurhat kidutukset lapsikaappaukset ja muut sotarikokset on huomioitu tilastoitu ja todisteita on valtavat määrät.
Psykopaatti luuli olevansa lain ulkopuolella mutta se ei onnistu kuin terroristiseksi maaksi julistetun venäjän sisällä . - Anonyymi
Tilannekatsaus maailmalta: https://bidenlaptopreport.marcopolousa.org/report_viewer/#p=9
Kohdassa 11:30 vähän sotarikoksista ja minuuttia myöhemmin kreikkalaisen toimittajan loistava kommentointi päätöksestä. Bidenin kommenttikin on paljon kertova. Kannattaa katsoa koko tilannekatsaus, niin avartuu tuo maailma YLE:n sillipurkkia laajemmaksi näkökulmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423