Vasemmisto tipahtaa kohta ihan kokonaan pois Suomen poliittiselta kartalta;

Anonyymi-ap

4

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eduskuntavasemmisto kuihtuu yhtymällä porvarien sotaisuuteen. Se petti rauhan asian mennen tullen. Saman teki porvaripuolueet mutta niille sotaisuus on normaali ilmiö.
      Kapitalismin rappeutuminen nopeutuu siltikin vaikka kohta tuijotellaan sotakoneita maalla, merellä ja ilmassa.
      Rauhan aate tulee voittamaan. Maailma tarvitsee rauhaa ja rauha sen rakentajia.

• Anonyymi

Suomen Kommunistinen Puolue jätti viime kesänä hätäisesti kyhäämästään "rauhanpaperista" tietoisesti kokonaan pois Xi Jinpingin diktatorisesti johtaman Kiinan imperiaalisen laajentumispolitiikan, jota ajetaan maan asevoimaa näyttäen ja sitä kasvattaen, ja sen vuoksi tuo kyhäelmä on maailmaa ja sen tulevaisuutta ajatellen nollapaperi, jolla ei ole muuta kuin kierrätyspaperin tai sen polttamisesta saatavan lämmön arvo, ja tuon teidän paperinne esittelijä naurettaisi ulos missä tahansa vakavasti otettavassa tulevaisuusskenaariokokouksessa.

• Anonyymi

Vasurit tulisi lempata itä-rajan taakse elämään punaista unelmaansa.

• Anonyymi

Ketään ei heitetä Venäjän kapitalismin armoille. Olkaa porvarikirjoittajat rehtejä puheissanne. Munaatte omaa pesäänne.

SDP ja Vasemmistoliitto sulautuvat porvaripuolueiksi. SKP jatkaa työväenpuolueena.
      Hätä ei ole sen kummempi.
      Rauhan maailma toteutuu.
      Vapaa kauppa palaa sanktioiden kuopasta rauhanomaiseksi tavarain vaihdoksi.
      Kansalaisyhteiskunta toteutuu.
      Sotaporvarismista muodostuu museoihin varoistuskirja ajasta, jolloin ihmiskunta hankki rahaa ja mainetta väkivallalla.
      Kulttuurievoluutio muokkaa lopulta ihmisistä Viisas Sapiens lajin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe