Se on kannattaa jättää väliin, se ennäkkoäänestys tältpäivält, siellä on kuulemma jo PERUSUOMALAISTEN takkii koko vaaliuurit täynnä - ei kuulemma mahu enää yhtää lippu enää.
Huomenna taas mahtuu, lupasivat
Voiko Vaaliuurni tulla täyteen?
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Ai , et huomenna mahtuu persustan laariin äänii kuin oikein tungetaan ?
- Anonyymi
Miksi niitä Laareja sitten osattu ottaa tarpeeksi?
- Anonyymi
"Emme voineet mitenkään ennakoida näin isoon kasvuun ja laadimme on toki pieenhköt, mutta tilauksessa on jo kolmekymmentä lisää Pohjanmaalta asti-
- Anonyymi
Puuseppäme tekevät kokoyön lisäö laareja, mutta kunnkysyntä on mitä - emme saa kaikkeja tehtyä.
Saamme Virosta ensiviikolla täydennystä. - Anonyymi
Eikös voisi Keskulta niitä laareja lainata, niillä varmaan on tyhjii pirusti?
- Anonyymi
SDP: antoi 23 ja sanoivat että Marinilta terveissii (ehkä jo nyt kosiskelee puollueenvaihtoa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686