Suomen nykyiselle alueelle / Karjalaan ensiksi tulleilla oli ruskeat / vihertävät silmät ja tummat hiukset. Nenän muoto kuten edelleen idässä ja Suomessakin joillakin.
Ryhmät levittäytyivät jostakin idästä, ensiksi itäiseen Suomeen ja sieltä kaikkialle ja Ruotsiin.
Myöhemmin alkoi tulla ihmisiä etelästä. Ruotsin ja Norjan rannikoille. Täysin erinäköiset ihmiset ja historia.
Todisteet historia ja nykyisin asuvat kansat kiinasta alkaen länteen.
Alueilla edelleen samanlaisia ihmisiä, piirteineen. Myös paljon sanoja jotka samanlaisia Suomeen
Ensimmäisillä suomen alueelle muuttaneilla oli ruskea/vihreä silmät, ruskeat/tummat hiukset.
4
194
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän tuon kansojen vaelluksen ymmärtääkesi Urantia-kirjakin kertoo.
- Anonyymi
Onkohan ihan Museoviraston ns. asiantuntija sepustanut aloituksen? Joku metsäläinen "suomalainen" kuitenkin.
- Anonyymi
Aloitus on sekava ja tutkijoiden myöntämä totuus on yhä että ensimmäisistä nykyisen Suomen alueelle tulleista ihmisistä ei tiedetä mitään. Asukkaita on tullut, ollut ja välillä todennäköisesti myös poistunut eli vaihtunut jne.
Vanhimmasta toistaiseksi löydetyistä asuinpaikoista ei ole löydetty ensimmäistäkään ihmisen jäännöstä, siitä sopii sitten kertoa silmien väristä... - Anonyymi
Pietarin trolli taas tietää että ensimmäinen asukas joka tuli Suomeen poltti mahorkkaa ja kannatti Putinia.
..mene ja tiedä kuka on täsä asiassa oikeassa ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686