Kannattaisiko äänestäjien, varsinkin heidän jotka eivät ole olleet tyytyväisiä viimeaikojen poliittisiin päätöksiin ja toimintaan, äänestää
jotakin muuta tilalle. Muutosta ei voi saada jos äänestää aina samat tyypit hoitamaan asioita. Olisiko syytä antaa muillekin mahdollisuus
osallistua yhteisten asioitten hoitamiseen? Li paljasti kansanedustajien saavan kymppitonnit/ kk tämä kerrottuna 13 tekee 130 000€ /vuosi
ja neljässä vuodessa tuo summa tekee n. 520 000€ tätä ei monikaan
saa yli kymmenessä vuodessakaan. Ei ole ihmekään että tuosta liksasta riidellään. Mutta soisi useammalle tuon mahdollisuuden, ei aina vain niille samoille.
Useammalle mahdollisuus
Anonyymi-ap
1
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499