Miksi vaalikoneet ei koskaan tule mieleisiksi

Anonyymi-ap

Seuraavat kysymykset/väittämät ovat vaalikoneissa turhia ja jopa haitallisia:

Sukupuolia on enemmän kuin kaksi
Venäjä on sotilaallinen uhka Suomelle
Mitään ei saa enää sanoa

Ja olishan niitä muitakin, jos nyt muistaisi.

Minulle ei ole mitään väliä sillä kokeeko ehdokas, että Venäjä on sotilaallinen uhka Suomelle vaan sillä, että mitä hän tekee, jotta rauha säilyisi Suomessa tulevaisuudessakin.

On vaalikoneissa paljon hyviäkin kysymyksiä, mutta joillakin ei ole mitään väliä. No voihan ne kysymykset ohittaa, että sikäli ok, mutta harmi, jos äänestäjä vastaa: "Venäjä ei ole Suomelle sotilaallinen uhka." koska hän vaan nyt ajattelee niin, kun Venäjän resurssit ovat toisaalla, mutta muuten sopiva ehdokas taas on vastannut, että: "Venäjä on sotilaallinen uhka Suomelle." vaikka itsekin ajattelisi, että tuskinpa se nyt uhka on, mutta yleinen ilmapiiri painostaa vastaamaan noin, koska 95% äänestäjistä klikkaa, että Venäjä on uhka.

Siksi itse en tykkää tuosta kysymyksestä yhtään.

Kysykää ydinvoimasta, ansiosidonnaisesta, koulukurista ja vaikka perustulosta, mutta älkää turhista asioista. Siis asiat ei välttämättä ole turhia, mutta se on mitä mieltä ehdokkaani siitä asiasta on.

5

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi, että vaalikoneissa vedätetään ihmisiä sellaisilla kysymyksillä, joilla ei ole politiikassa juurikaan merkitystä. Kokoomuksen, demareiden ja vasemmistoliiton etujärjestöt kertovat tavoitteet ja tekevät vaalikoneet sellaisiksi, jotta saavat mieleiset vastaukset tarkoitusperiinsä.

• Anonyymi

Pitää vastata jotenkuten ja sen jälkeen tutkia ehdokkaiden omia kirjoituksia ja perusteluja. Vasta sen kautta näkee edes vähän, minkälainen ehdokas on kyseessä. Vaalikoneita pitää siis osata käyttää ja niiden pyörittelyyn pitää käyttää aikaa.

• Anonyymi

joo-o.... sama huomattu kas kun ei kysytä tintin pöntön reiän kokoa että onko parempi että 28mm vai 32mm vai vielä isompi niin mahtuisi läskimpikin tintti.

• Anonyymi

Vapaa-ajattelijoilla on aina mielensä omasta mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe