Sairas sukulainen soitti työmaalle. Sairaloma jatkuu. Esimies käski sanoa itsensä irti.
Näin Meillä
6
439
Vastaukset
- Anonyymi
CEO voi antaa perustellusta syystä työntekijälle varoituksen ja irtisanoa työsuhteen kin.
CEOun kehotuksesta ei työntekijän tarvitse itseään irtisanoa.
Työsuhteeseen liittyviin juridisiin kysymyksiin saa apua omasta ammattiliitosta.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17801034p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Otttakaapa yhteys ammatiliittoon.
- Anonyymi
Jos sairaspoissaoloja on lukuisia syillä että....työnantajalla oikeus puuttua näihin.
Onhan se työnantajalle mittava rahallinen häviö jos joutuu maksaa täyttäpalkkaa kotiin ja työt seisoo tai tilaukset jäävät toimittamatta.
Ja nythän on vieläkin helppo saada koronan varjolla lomia. Pitkittynyt korona.
En sano että aloittajan sukulainen syyttäsuotta olisi poissa mutta kun näitäkin surkeita löytyy.
Omalla työpaikalla on muutama sellainen surkimus että tekisi mieli itse jo antaa kenkää ahteriin. Työt kasaantuvat muiden tehtäväksi kun nämä kaverit"sairastelevat"harva se viikko.- Anonyymi
Ja nämä ikivempulat kasautuvat monasti isoihin firmoihin ja sitte kun vääntäyvät takas töihin niin vittuilevat vain muille...t: kokemusta on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nämä ikivempulat kasautuvat monasti isoihin firmoihin ja sitte kun vääntäyvät takas töihin niin vittuilevat vain muille...t: kokemusta on
Ota heti yhteys CEOuhun ja kerro luottamuksella kokemuksestasi, että teidän tiimissä taitaa olla joku joka ei ole voittaja.
Siitä se sitten alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670