Ku toimittaja kysyy politikolta jotakin, niin politikko alkaa selittämään
ummet ja lammet, eikä politikko vastaa kysymykseen.
Harva toimittaja puuttuu tähän ja tivaa vastausta kysymykseen.
Vaalitenteissä kumma ilmiö.
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
SDP:n Bile-Sannikka Ei ymmärtänyt, kun kysyttiin Horneteista !
-toimittaja kysäsi " Monesti" mutta Punikki-Sannikka Ei Vastannut !
- SDP:n Punikki-Sannikka näytti Oman Tyhmyytensä ! - höh höh hööö
- mutta SDP-SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikki Tämän Tietää ! - Anonyymi
Aivan, huomasin saman, varsinkin Vihreiden Ohosalo ja Vasemmiston Anderson kumartuivat aina eteenpäin ja katsoivat Purraa ja selittivät, että JOS Perussuomalaiset pääsisi valtaan tapahtuisi sitä ja sitä...
Toivottavasti Suomen kansa on ihan itse jo huomannut millaiseen liemeen tämä koalitio Suomen sai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595