Itsellä on ollut Kehitysvamma aihe kiinnostuksen kohteena joista puhuin kehitysvamma ryhmissä ja kirjotin koko ajan mitä Kehitysvamma kirjoissa lukee.
Kehitysvamma kirjoissa lukee Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei osaa itsenäistä tiedon hakua.
Kehitysvamma kirjassa lukee Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ei osaa numerosarjoja jotka minun kohdallani ohjaajat todennut minun osaavan ja ne ohjaajat väittää että olen muka Autismi.
Minulla ei ole Autismia eikä voi olla Autismi ekko vaan kyseessä on Kehitysvamma Ekko josta pitäisi Kehitysvamma kirjoittaa.
Kehitysvamma Ekko onko pakkooire häiriö tyylinen eli on oma kehitysvamma kiinnostuksen kohteena jolloin älyllisen kehitysvamman saaneena asiakas menee ja lainaa ison pinon Kehitysvamma aiheisia kirjoja ja Kehitysvamma Ekko kestää viisi vuotta.
Ja Kehitysvamma Ekko jutuun ei ole mitään lääkkeitä vaan se tuo hyvää oloa kiinnostuksen kohteet joilla on Kehitysvamma Ekko.
Itsellä on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena Kehitysvamma aihe ainoastaan josta olen kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ja kirjoitan ja puhun vain koko ajan Kehitysvamma jutusta.
Kun taas minun kaimalla Henna Makkosen kohdalla Kehitysvamma ekkona on vauvat jotka minua ei voi vähempää kiinnostaa josta syystä en saa muiden älyllisen kehitysvamman saaneiden kanssa kaveri suhteita.
Jos jollakin toisella älyllisen kehitysvamman saaneena on myös Kehitysvamma aihe myös Kehitysvamma ekkona silloin onnistuu saamaan kaveri.
Kehitysvamma on kiinnostuksen kohteena
1
208
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595