Milloin, millaisissa tilanteissa/asioissa näet ns. punaista.
Sellaista varmaan joskus tapahtuu.. ellet sitten ole rauhallisuuden perikuva..
"Näetkö koskaan punaista"
30
1791
Vastaukset
- (.)Y(.)
Viimeksi eilen Lidll`n parkkiksella..
kun yhden nuoren pojan, teepparissa oli teksti..
"V*tuttaa niin paljon, ettei henki kulje".. :DDD
No, leikki leikkinä..
Hiillyn välillä, nopeasti ja tulisestikkin..
mutta..
se menee ohi, onneksi nopeasti.. ;)))
Heikompien sortaminen, saa minut tosissaan pahalle päälle..
Se kuuluu, sarjaan "kestokiukku".. ;)))Joo, pikkutiuskahdukset menee yleensä ohi lähes samantien.
Heikompien sortaminen.. tosi surullista.
Sitten ns. 'selkään puukotus'.. on kans', jos missä sellaista esiintyy. Siinähän ei itse välttämättä pysty puolustautumaan lainkaan..- (.)Y(.)
Sanin kirjoitti:
Joo, pikkutiuskahdukset menee yleensä ohi lähes samantien.
Heikompien sortaminen.. tosi surullista.
Sitten ns. 'selkään puukotus'.. on kans', jos missä sellaista esiintyy. Siinähän ei itse välttämättä pysty puolustautumaan lainkaan..tapojakin on monenlaisia..
Reilu välien selvittely, on parempi vaihtoehto.. ;)) (.)Y(.) kirjoitti:
tapojakin on monenlaisia..
Reilu välien selvittely, on parempi vaihtoehto.. ;))on parempi vaihtoehto :)
Toivoa vaan sopii, että kaikki sen taidon osais!
- sinkku55
silloin punaista jos on epä järjestystystä jossain kotona tai töissä.
- sinkku55
Sanin kirjoitti:
silloin varmaan aika toimeksipaneva voima? :))
siksi mulla onkin kaikki tiptop,ei saa olla mitään epäjärjestystä eikä pölyä missään.
Olen niin sanottu siivous hullu:)) sinkku55 kirjoitti:
siksi mulla onkin kaikki tiptop,ei saa olla mitään epäjärjestystä eikä pölyä missään.
Olen niin sanottu siivous hullu:))Mikä on se keino, ettei pölyä missään :)
Heti, kun aurinko paistaa sisään vähintään tv-ruutu on imaissut pölyn pintaansa..
Se ristiriita kun mullakin, on joskus vähän ärsyttävä; toisaalta haluais että kaikki jämptisti, toisaalta boheemius joskus paikallaan.
Mutta pystyyköhän kukaan rehellisesti väittämään, että viihtyisi jossain kaaoksessa..
- punaisia
tänäaamuna en meinannut nähdä ja olin kävellä bussin alle liikennevaloissa, pitäis nähdä vähän useammin, kait.
Täällä...
Kun ihminen haluaa tieten tahtoen pilkata toisen
vilpitöntä tekstiä vain luodakseen anarkiaa ja
pahaa mieltä ilman vähäisintäkään syytä tai yh-
teyttä kirjoittajaan.
Sellaiset ovat vähän niin kuin stagien kirjoitta-
jat, joilta on viimeisetkin älyn rippeet jäänyt
seinälle.- oikeesti
kun lähdin töihin huonosti nukutun yön jälkeen, ei ole pilkkaamista, säikähdin todenteolla että näinkö vähän sitä ympärilleen katsoo, onneksi oli vain vähän liikennettä, ois voinu sattua tosissaan pahasti jos bussi ei olisi väistänyt, arvaa hävettikö, ekaksi tarkistin etteikai kukaan nähnyt.
- tuffe
lyön lekalla sormeen ;)))
- tosi-jorma
nähdä, ku hermostun totaalisesti
jostakin... ;(((
Mutta, liikenne valoissa näen sitä yleensä useammin... ;DDOottelinkin jo, että heräisit ;)))
Palan halusta kuulla, mikä sä oot
horoskoopiltasi.. Jopi? Oisko hyvä lempinimi.. onko sulla monia nimiä.. Jormasta sais aika hyvin. Kamu on kyllä tosi hyvä :))- tosi-jorma
Sanin kirjoitti:
Oottelinkin jo, että heräisit ;)))
Palan halusta kuulla, mikä sä oot
horoskoopiltasi.. Jopi? Oisko hyvä lempinimi.. onko sulla monia nimiä.. Jormasta sais aika hyvin. Kamu on kyllä tosi hyvä :))Ihanko totta, olisit tullu viereeni, Hmmmmm... ni ei olis tarvinnu odotella... ;)))))))
Hitsi, munhan pitää hommata sammutin, jos sä noin kuumana jo käyt.... ;DDDD
Vai Jopi... ;)) Ihan miten vaan, sopii sekin... Kun muita ei oikein ole ollut... Vaikka sillon kun pelasin aktiivisesti vielä pesistä, niin olin jostain kumman syystä "Wiljami".... ;))
Mutta, päätä sinä siitä, mikä olis mulle se sopivin.... ;))) - Sani
tosi-jorma kirjoitti:
Ihanko totta, olisit tullu viereeni, Hmmmmm... ni ei olis tarvinnu odotella... ;)))))))
Hitsi, munhan pitää hommata sammutin, jos sä noin kuumana jo käyt.... ;DDDD
Vai Jopi... ;)) Ihan miten vaan, sopii sekin... Kun muita ei oikein ole ollut... Vaikka sillon kun pelasin aktiivisesti vielä pesistä, niin olin jostain kumman syystä "Wiljami".... ;))
Mutta, päätä sinä siitä, mikä olis mulle se sopivin.... ;)))..taitaa olla siellä jo seuraa, kun olet noin levottomalla tuulella ;) Nukkuuko hän vielä ;)
Ai sopivin horoskooppi sulle mun mielestä.. ;)
No, ehdotan taas kaksonen tai oinas.. härkä.. leijona? - tosi-jorma
Sani kirjoitti:
..taitaa olla siellä jo seuraa, kun olet noin levottomalla tuulella ;) Nukkuuko hän vielä ;)
Ai sopivin horoskooppi sulle mun mielestä.. ;)
No, ehdotan taas kaksonen tai oinas.. härkä.. leijona?sulla itsellä on levottomat ajatukset, kun tommosia epäilet... ;))))
Ei nuku, niinku jo mainitsinkin, että yksinäni kotiin palasin... ;))
Pieleen meni että pläjähti, koska olen "Neitsyt"... ;))) ja uskollinen sellanen... ;)))
- jpntar
olla loppujen lopuksi aika kärsivällinen tyyppi...:) Punaista näen kuitenkin aina silloin, kun joku joutuu tahallisen pilkan tai ivan kohteeksi!!!!!! Sitä minä en yksinkertaisesti sulata..
Olin toipumassa keisarinleikkauksesta, ja kaksi hoitajaa auttoivat minua ensimmäistä kertaa ylös sängystä.
Valahdin kalpeaksi ja toinen hoitaja, peläten minun pyörtyvän, kysyi: "Musteneeko silmissä?"
Vastasin: " Näkyy vain punaista, mutta ei kai värin väliä."
Hoitajat räjähtivät nauramaan ja vahingossa melkein
pudottivat minut takaisin vuoteelle :)- Naisellinen11
Kaikki tietävät ja itseään täynnä olevat ihmiset saavat minut näkemään punaista. Samoin epäystävälliset myyjät tai sellaiset ihmiset, jotka mittailevat sinut ensin päästä varpaisiin ja päättävät vasta sitten, että vastatakko vai ei. YÄK.
kauniita ajatuksia, myös sinulla, bag_giella, Tapsakolla, siis koko ketjun vastaajilla.
Jos kaikki ihmiset olisivat samanlaisia.
Maailmahan oisi entistä upeampi paikka elää, ainakaan ei kukaan mieltään joutuis pahoittamaan..
- Tapsako
näkyy punaista, jos huomaan jonkun olevan epärehellinen ja käyttävän muita hyväkseen, oman päämääränsä saavuttamiseen.
Tiedän sen että se on nykyajan tapa varsinkin työelämässä (syö tai tule syödyksi), mutta se jos mikä herättää inhoa kys.henkilöä kohtaan.
Ja kun alkuun päästiin niin takanapäin p...skan jauhaminen, muutama on kieltämättä ottanut sen vuoksi "kärsäänsä", varsinkin nuorempana jakelin näitä pikavoittoja herkemmin, mutta nyt mieluummin väistän tilanteet kun "kurmootan" kyseisiä henkilöitä. Oisko tuo iän tuomaa viisautta? - Mörökölli
...punaista kun joku äijä istutti ison mustan koiraansa julkisen kulkuvälineen penkille. Ihan kiva juttu sitten istahtaa siihen vaaleella asusteella.
Paljon mä tajuun, mutta kaikkea en ymmärrä... - bag_gie
asiaa onkin jo tässä ketjussa tullut esiin jotka nyökytellen omin itsellenikin :D
Mutta avutonta raivoa ja korvien savuamista tapahtuu miulla jos miun mielestä minnuu tai muita kohdellaan epäoikeudenmukaisesti, puhutaan toisista pahaa takanapäin mutta edessäpäin hymyillään ja vielä kiistetään haukkumiset. Ja siksipä olen monesti saanut syyt niskoilleni koskapa sanon suoraan ja tekisi joskus mieli sanoa muihenkin puolesta.
Ja ihmisten tyhmyys pistää myös pihisemään.
En puhu ÄO;sta enkä koulutuksen tasosta vaan se että ei halutakaan oppia ja saada tietoa vaan jääräpäisesti ollaan omassa kapeassa katsantokannassa eikä mitään muuta hyväksytä.- (.)Y(.)
Epäoikeudenmukaisuus raivostuttaa..
( Kuulu sarjaan: kestokiukku )
Ihmisen suurin tyhmyys, on luulla että toiset ihmiset, on tyhmempiä kuin mitä itse on.. ;))
Hyvä astinlauta, toisen ihmisen arvostamiseen...
- päivi
moi! olen aika uus netin käyttäjä ,ja kyselit näkeekö kukaan punaista joskus, minä ainakin nyt netissä olessani olen alkanut näkemään punaista, kun olen nyt käynyt jos milläkkin sivuilla ja chatiskin niin aletaan ekas puhumaan seksistä voi helvetti, kun tyhmää juttua ei kai luulis virtualiseksin kiinnostavan moniakaan! haluaisin vastauksia miehiltä miksi niin?
- Sani
sun pitänee tehdä keskustelun avaus, saat ehkä vastauksia.
Täältä tuskin kukaan löytää sun komenttia.
Eli 'aloita uusi keskustelu' :)
Mä tosin en paljoa chatista tiedä, esim. tämä 40 -palsta ei nyt ihan täynnä seksiä ole, jollei sitten ihan piilo sellaista ;)
Hyvää yön jatkoa! - päivi
Sani kirjoitti:
sun pitänee tehdä keskustelun avaus, saat ehkä vastauksia.
Täältä tuskin kukaan löytää sun komenttia.
Eli 'aloita uusi keskustelu' :)
Mä tosin en paljoa chatista tiedä, esim. tämä 40 -palsta ei nyt ihan täynnä seksiä ole, jollei sitten ihan piilo sellaista ;)
Hyvää yön jatkoa!kiitti! vinkistä niinpä taidan aloittaa, keskustelun hyvää kesää sinulle;)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854