PUTININ VIERAILU

Anonyymi-ap

Putinin vierailu Bomballe jäi toteutumatta.

13

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Putin voi tulla Nuseen, hän pelkää niin tavattomasti. Pelkää jo lähipiiriä, kun esitelmöi jotain asiaa, luotiliivit pukee ylle.
      Katkeroitunut vanha ukko, joka pelkää kaikkea. Ei varmaan tämänhetkinen elo maistu mukavalta, lääkitys olis hänelle hyvä ratkaisu.

• Anonyymi

Kovin on katkeroitunut asiasta, kun ei seiso, vaikka saisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin on katkeroitunut asiasta, kun ei seiso, vaikka saisi.

We love putin

• Anonyymi

Suomen ja Venäjän rajat on kiinni, joten matkustamaan ei pääse edes Putin ja Niinistö tuon rajan yli. Toivottavasti sota loppuu pian ja Putinin vierailu Bomballe toteutuisi ja suomalaiset pääsisivät ostoksille Venäjälle. Täällä on bensa liian kallista, samoin alkoholi ja muut tarpeelliset tavarat.

• Anonyymi

Paikallinen judo seurahan pyysi aikoinaan Putinia seuran vieraaksi, mutta eipä näkyny.

• Anonyymi

Judoseura

• Anonyymi

Jos Puttepossu Suomeen tulis niin pistettäis heti rautoihin ja oikeuteen. Ei ole lasten ryöstäjällä ja sotarikollisella mitään asiaa mihinkään demokraattiseen valtioon

• Anonyymi

🤩🤩🤩🤩Haluan rinnalleni jonkun Putinin kaltaisen. Jonkun, joka on Putinin tavoin täynnä voimaa. Jonkun, joka ei Putinin tavoin juo. Jonkun, joka ei Putinin tavoin satuta minua koskaan. Jonkun Putinin kaltaisen, joka ei koskaan jätä minua🤩🤩🤩🤩

• Anonyymi

Vanhuudenpäivät on täynnä ongelmia, Putinista tuli pikkuhiljaa hyvin katkera.
        Parisuhteessa täysin mahdoton yhtälö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhuudenpäivät on täynnä ongelmia, Putinista tuli pikkuhiljaa hyvin katkera.
        Parisuhteessa täysin mahdoton yhtälö.

Varakas suuri johtaja🤩

• Anonyymi

Varakas suuri kusipää psykopaatti, lasten, naisten ja sotilaiden murhaaja.

• Anonyymi

Rapatessakin roiskuu...

• Anonyymi

olihan tuo puttiini pompalla, istuttiin iltoo ja napsittiin votkoo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33