Lauantaina Porokylässä Kynsiniemenkadulla autoilija jäi kiini 19 kerran vuoden sisällä kortitta-ajosta
Jäi kiini 19 kerran vuoden sisällä kortitta-ajosta
12
437
Vastaukset
- Anonyymi
No huh..vaarallinenhan tuo on jo
- Anonyymi
Aika normaalia
- Anonyymi
mitä sitten ei sitä kortilla ajeta. kaivoksilla ei tarvita ajokortti ja saat ajaa saatan isoilla vehkeillä revii siitä. 60 euron tunti palkalla.
- Anonyymi
60 euron tunti palkka ison henkilön vehkeillä
- Anonyymi
Moniko työnanataja haluaa antaa hemmetin isot ja kalliit työkoneensa raittijuoppoudesta tuomitun käsiin? Ja vieläpä tuollaisella tuntiliksalla?
- Anonyymi
Ei autolla ajoon tavitse mitään korttia. Ja jos nyt ihan tosiaan mietitään niin ei kukaan voi jäädä kiinni 19 kertaa vuoden sisällä ellei ole "target".
Pienessä kylässä poliisisetä tuntee, tietää ja muistaa. Lisäksi: tiedättehän poliisiautoissa nykyään olevan lukulaitteita, jotka automaattisesti seulovat näkemiään rekisterinumeroita, osoittaen poliisisedille heti, mikä auto ei ole katsastettu tai vakuutettu tai omistajalla ei ole voimassa olevaa ajokorttia?
Itse olen pääkaupunkiseudulta, enkä liikenteessä ollessani kunnossa olevassa autossa ja ajokortin omistavana vissiin edes näe poliisia vuoden aikana 19 kertaa. En edes muista, koska minut viimeksi oltaisiin liikenneratsian yhteydessä pysäytetty, eli on siitä varmaan jo viisi vuotta.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Pienessä kylässä poliisisetä tuntee, tietää ja muistaa. Lisäksi: tiedättehän poliisiautoissa nykyään olevan lukulaitteita, jotka automaattisesti seulovat näkemiään rekisterinumeroita, osoittaen poliisisedille heti, mikä auto ei ole katsastettu tai vakuutettu tai omistajalla ei ole voimassa olevaa ajokorttia?
Itse olen pääkaupunkiseudulta, enkä liikenteessä ollessani kunnossa olevassa autossa ja ajokortin omistavana vissiin edes näe poliisia vuoden aikana 19 kertaa. En edes muista, koska minut viimeksi oltaisiin liikenneratsian yhteydessä pysäytetty, eli on siitä varmaan jo viisi vuotta.Poliisi partiot tulevat Joensuusta tai Kuopiosta Nurmekseen .Nykyään eripaikkakunnan poliiseja ei tunneta pienissä kylissä.
- Anonyymi
Miksi se siellä Kynsiniemenkadulla ajelee? ajelisi jossain muualla. On muitakin katuja. Ei siellä ole ketään kiinnostavia ihmisiä edes. vai onko jännä ajella huonolla tiellä. Onko se Kynsiniementie?
- Anonyymi
Kunnon idiootti ajaja
- Anonyymi
Ei ajele enään
- Anonyymi
Ajelee viellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657