Ensin suomea ei osannut Radio Nostalgia, mutta nyt se on saanut seuraa. Aidolle Iskelmällekin suomi on liian vaikea kieli.
Itse suljen aina radiokanavan, kun juontajia on kaksi. Usein yksikin on liikaa, jos hän ei tiedä ja puhu musiikista mitään. Aito Iskelmä toistaa aamulla kuultuja juttuja iltapäivällä, mikä tuntuu uskomattomalta. Kuka haluaa kuulla tyhjänpäiväisyyksiä kahteen kertaan? Onneksi kertausta on vain minuutti tai pari, joten en aina ehdi vaihtaa asemaa.
Kaksi suomea osaamatonta radioasemaa
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole enää vain kaikki (radiopomojen päättämät suosikkibiisisi peräkkäin nyt myös kaikki trash talk peräkkäin.
- Anonyymi
"Ensin suomea ei osannut Radio Nostalgia, mutta nyt se on saanut seuraa. Aidolle Iskelmällekin suomi on liian vaikea kieli."
Nostalgia: "Ennen musiikki oli paremmin."
Iskelmä: "Aito Iskelmän iltapäivä..."- Anonyymi
"Ennen musiikki paremmin" ei ole edes suomea :D Käännetty suoraan jonkun englanninkielisen klassikkoaseman sloganista "Before music was better". Sekin tosin kääntyisi suomeksi, että "ennen musiikki oli parempaa". Mutta kun ei olla järjen jättiläisiä, niin näillä 'oivalluksilla' mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ennen musiikki paremmin" ei ole edes suomea :D Käännetty suoraan jonkun englanninkielisen klassikkoaseman sloganista "Before music was better". Sekin tosin kääntyisi suomeksi, että "ennen musiikki oli parempaa". Mutta kun ei olla järjen jättiläisiä, niin näillä 'oivalluksilla' mennään.
google translate varmaan käänsi better=paremmin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645