"Minihameen popularisoinnissa auttanut muotisuunnittelija kuoli "rauhassa kotonaan" Surreyssa Etelä-Englannissa, hänen perheensä kertoi." https://www.hollywoodreporter.com/lifestyle/lifestyle-news/mary-quant-dead-fashion-designer-miniskirt-1235373479/
Pidin kahden minuutin hiljaisuuden hänen muistoon kunnioittaen, seisten.
DDeittihameesta tunnettu vaatesuunnittelija Mary Quant on kuollut 93 vuoden ikäisenä
6
199
Vastaukset
- Anonyymi
Olen syvästi kiitollinen Marylle. Kun olin teini, lähes jokainen hedelmällinen tyttö kantoi minihametta, alkukeväästä loppusyksyyn sekä kaikissa juhlissa läpi vuoden. Henkeä salpaavan kauniita koipi-reisiä (paljaana) kaikkialla silmänkantamattomiin, niin paljon että vieläkään en ole toipunut.
- Anonyymi
Nostalgista:
https://duckduckgo.com/?q="mini+skirt"+"miniskirt"+"mini-skirt"&t=newext&atb=v325-1&iar=images&iax=images&ia=images
Nuorisovaateliikkeessä 'New Yorker' on jo monta viikkoa ollut myynnissä paljon erilaisia lyhyitä minihameita. Kesästä tulee kuuma. - Anonyymi
Joo, kyllä minihameita soisi enemmän käytettävän. Silloin olin koulussa ja kyllä kelpasi katsella kun lyhimpien alta pikkuhousut vilkkuivat...
- Anonyymi
Lateksi minihameet on parhaita
- Anonyymi
Ja mahdollisimman lyhyet. Minihameet on parasta mitä muotimaailma on koskaan tuottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820