Yhdellä F-35:n tunnetuimmista viranomaisista on mielenkiintoista sanottavaa suihkukoneesta, mukaan lukien kuinka se sopisi Euroopan ilmavoimiin ja kuinka sopiva hävittäjä soveltuu Ukrainan yli käytävään ilmasotaan.
https://youtu.be/vnAzKC9UHoA
F-35-pilotti: Nato voisi "tuhata Venäjän joukot kokonaan"
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
F35 voisi rauhassa lentää Moskovaan ja jos olisi sumuinen sää niin laskeutua ja tankatakin siellä.
- Anonyymi
Ei sillä romulla niin pitkälle pääse, edes jhos sen saa ilmaan.Kuten USAn liittolaimaa Australia sanoo, F-35on katastrooffihävittäjä.
- Anonyymi
Ne "lastentaudit" mitä aiemmin esiintyi on nyt saatu kokonaan pois päivityspaketilla, joka tuli halvemmaksi kuin kokonaan kaavailtu uusi moottoro toiselta valmistajalta, joka ehti jo pitkälle suunnitteluasteella. Nyt rittää moottorin tehot sähkönsyöttöön ja voimaan. Kaikki jo toimitetut koneet tullaan päivittämään edm. paketilla. Suomen ja kaikki tästä edespäin valmistettavat koneet saavat jo tehtaalla valmistettaessa ko. paketin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne "lastentaudit" mitä aiemmin esiintyi on nyt saatu kokonaan pois päivityspaketilla, joka tuli halvemmaksi kuin kokonaan kaavailtu uusi moottoro toiselta valmistajalta, joka ehti jo pitkälle suunnitteluasteella. Nyt rittää moottorin tehot sähkönsyöttöön ja voimaan. Kaikki jo toimitetut koneet tullaan päivittämään edm. paketilla. Suomen ja kaikki tästä edespäin valmistettavat koneet saavat jo tehtaalla valmistettaessa ko. paketin.
moottori
- Anonyymi
Jollei Venäjällä olisi ydinaseita niin Venäjä olisi aikoja sitten laitettu pakettiin.
- Anonyymi
Olet väärässä. Ei olisi tuolloin syytä laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637