Selkä kipeytyi eikä onnistu nyt pyörien vaihto sairaslomalla. Kokemuksia ei Suonenjoelta kun olen itse vaihtanut pyörät ja ostanut renkaat Kuopiosta. Joskus noin 30 vuotta sitten pyysin renkaista tarjousta joltain yrittäjältä Suonenjoelta mutta melkein pyörryin kun kuulin hinnan. Sen jälkeen Kuopio ollut ostopaikka. Kesärenkaat alle ja oikeat paineet ja vanteet naarmuttamatta. Löytyykö Suonenjoelta laatua. Mainoksia kyllä on paikallislehdessä.
Kesärenkaat alle
8
1106
Vastaukset
- Anonyymi
KYSY PRKL SIITÄ MAINOKSEN NUMEROSTA ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ PIIPITÄ
- Anonyymi
Lääkkeet ! Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Jospa se sinun selkä kipeytyy siitä kun jodut ajelemaan Kuopioon aina kun on renkaidenvaihdon aika tai uusien hannkkiminen, se on raskasta puuhaa.
- Anonyymi
Mää vaihdoin eilen kesärenkaat autoon. Lainasin naapurilta akkukäyttöistä mutteriväännintä. Tosi kätevä peli. Ei tullu edes hiki eikä selkä kipeäksi joo...
- Anonyymi
Tuli käytyä Vianorilla vaihdattamassa kesärenkaat. Ystävällinen palvelu ja homma toimi ilman naarmuja vanteisiin.
- Anonyymi
Vianorille kai käy tie kun pitää laittaa talvipyörät alle. Kätevää varata aika nettisivuilta. Mieluummin keskustassa vaihtaisin kun voisi odottaessa käydä kaupassa. TB:llä eikä Auto-osassa ole nettiajanvarausta, valitettavasti.
- Anonyymi
Ei ole auto-osassa renkaiden vaihtoa eikä auto huoltoa laisinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339