Frederik hoiskon lavalla ja montako maksoi 40 vai

Anonyymi-ap

taisi olla floppi? vai peräti hyvä lopputulos? Kun ei mitään kommenttia löydy mistään niin sohaisempa hieman. Olishan se hienoa jos tuommoinen paikka toimisi jotenkin mutta itsellä ei kyllä ole mitään kokemsuta kun en ole köäynyt paikassa koskaan vain joskus vuosia sitten kun paikka oli hylätynnäköinen kesällä. Masentavia paikkoja hoitamattomana ja unohdettuna jäi mieleen. En kyllä ole sen ihmeemmin aikonut käydä ellei joku hyvä live orkesteri tule niin sitten ehkä. Popeda , jussi 69,portion boys e-type jne jotain tommosta esim mutta että reetu ei helevvata no jokaiselle omansa.

10

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit käynyt kyylämässä niin tietäisit.

• Anonyymi

Tahdon takoa sun markkinarakoa.Pikkupöksyt lentää.Kossu vissy.

• Anonyymi

Hyvin meni Frederikin keikka. Likemmäs 400 kävijää. Fredrik huomioi hienosti faninsa, jaksoi jutustella ja poseerata yhteiskuvissa. Myös paikat pysyi ehjänä ja eikä rähinöitä syntynyt, mikä oli oikeastaan ihme kun kyseessä Alajärvi.

• Anonyymi

Hyvinhän tuo reetu tosiaan näkyi vielä väkeä vetävän, lähes 400. Ei ollut floppi

• Anonyymi

Makuasioita, itse en jostain jussi69 + muiden nistien örinästä maksaisi penniäkään

• Anonyymi

hyvä orkisteri.

• Anonyymi

Eurot on ollut käytössä jo vuosia.Viisi senttiä on vähin mitä voi maksaa ,tietenkin jos on sattunut jäämään ulkomailta sentin kolikko niin voihan sitä tyrkyttää.

• Anonyymi

Samoin en maksaisi reetusta senttiäkään. Makuasia tosiaan.

• Anonyymi

Todella hyvin meni keikka. N.400 myytyä lippua. Reetu on rautaa👍

• Anonyymi

Onko reetu alkanu vapisee vanhemmiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60