Tunnistatko Hollywoodin kultakauden näyttelijöitä? Tee 12 kysymyksen testi ja katso miten meni.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009325971.html
Oma tulos: 12/12. Taidat katsella usein vanhoja elokuvia! Tunnet Hollywoodin kultakauden näyttelijät erinomaisen hyvin.
Sunnuntain Hollywood-visa
14
432
Vastaukset
KIva ja helppo visa. En tarvinnut edes vihjeitä tällä kertaa. Tähdet ovat tähtiä ikuisesti. 🤩
"Taidat katsella usein vanhoja elokuvia! Tunnet Hollywoodin kultakauden näyttelijät erinomaisen hyvin.
Vastasit oikein 12 kysymykseen"
Kiitos! 😊- Anonyymi
Ei auennut. Liekö asetuksissa jokin väärin. Olkoot.
James Stewart ei ollut tuttu 🙂
Olet todella hyvin kartalla Hollywoodin kultakauden näyttelijöistä!
Vastasit oikein 11 kysymykseen10/12 Noissa 2 mitkä meni väärin ajattelin että sen on oltava jompikumpi 2 vaihtoehdosta ja väärinhän se niissä sitten meni valinta.🙂.
Olet todella hyvin kartalla Hollywoodin kultakauden näyttelijöistä!
Vastasit oikein 11 kysymykseen- Anonyymi
Kaikki oikein minullakin.
Yhtä en tiennyt eli varmana tietona 11/12. Viimeinen meni veikaten väärin, sillä näyttelijä ei ollut tuttu. Muuten oli tosi helppo testi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329