Hah hah haaa. Nauroin itseni kipeäksi taas kerran. Olisin halunnut katsoa Uuno Turhapuro elokuvan missä hän on maamme presidentti tai eroottisen elokuvan Käpy selän alla. Kaupungista ei kuitenkaan löytynyt videovuokraamoa. On saattana yrittäjät laiskoja eikä vuokraamoja ole. Tuusulassa asuessani vuokraamoja oli kymmeniä ja osa avoinna läpi vuorokauden ja nyt ei naurata.
Videovuokraamo Kokkolassa
16
355
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Ressulla Vhs vai Beta nauhuri? Kattava valikoima eroottisia nauhoja löytyy netistä myös miesten keskistä.
- Anonyymi
Minulla on vanhat rikkinäiset videot ne saa ilmatteeksi halutessaan ja nyt ei naureta tai Kokkolan kytät puuttuu asiaan vw transportterilaan
- Anonyymi
Kirjastosta voi lainata elokuvia.
- Anonyymi
Yle areenasta löytyi noin sekunnissa tuo käpy elokuva. Ota silmät käteen. Jos omistaisit nykyaikaisen netissä olevan tv:n löytyisi tuo uunokin varmaan esim. Elisan vuokrauspalvelusta.
- Anonyymi
Jos avaat silmät näet myös Turhapurotasoista showta ihan katukuvassa ja työpaikoilla. Ei tarvi mitään pölyttyneitä laitteita kaivaa esiin senkun menee oikein miesten hommiin katsomaan touhua.
- Anonyymi
City videosta voi vuokrata .
- Anonyymi
Löytyykö sielt Kätkäläinen? Aikoinaan olen sen kattonu. Se katsastus kohta on hauska. Hahhahaa
- Anonyymi
Parma Iivari ilmastointi laite ei näytä elokuvia ja on ainoa digitaalinen vekotin talossani. Omistan lankapuhelimen ja Beta nauhurin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kirjastosta Tuntematon sotilas ja saa nauraa...!
- Anonyymi
Tuntematon sotilas ja Lehto. Siinä on teille esikuva.
Ja nyt ei naureta!!
- Anonyymi
Uuno Turhapuro ei naurata... Hyvä, että saa nauraa ilman Uunoa!
- Anonyymi
Lähinnä säälittää, kun näitä hahmoja näkee livenäkin.
Ihana 80-luku ei katoa koskaan osalla.
- Anonyymi
Huvittavan daiju käpy toi ressu.
- Anonyymi
Kari Sipilä näytteli juoksevaa sikaa
HHHHAAAAAAAAAAAAHHHIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUHHHHHHHHHJJEEEEEEHH
EIKÄ OLLUNNA PAHKA. ĤIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUÖÖÖÖÖÖKKKITSVBNML!!
- Anonyymi
Onko Ressu ollut esikuva näille Putouksen hahmoille ketä kokkolalainen Niclas Pohjola esittää ohjelmassa?
- Anonyymi
muuta takaisin tuusulaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707