Onko Iisalmessa missä vappujuhlat?
Onko torilla?
Missä paras wappulounas?
Onko lakitusta tai muita akateemisia perinteitä?
Wappu? Iisalmi?
6
389
Vastaukset
- Anonyymi
Minä söen viime vappuna kaks kertoo vappuaterijan. Ensin söen makkaraperunat mutta kun oli alkoholilla ossuutta asijaan niin oksensin poes ja piättäväesenä ja nuukana immeisenä sanoen että eipä heitetä hyviä makkaroeta hukkaan ja noukin makkaranpalat oksennuksesta nuamaan.
- Anonyymi
Kirjoita kunnolla, niin siitä saa selvää, eikä ole niin rasittava lukea. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita kunnolla, niin siitä saa selvää, eikä ole niin rasittava lukea. Kiitos.
Kyllä minä näppäelin ihan kunnolla! Vuan jos ettoo savolaenen niin viesti ee ollunna sulle suunnattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä näppäelin ihan kunnolla! Vuan jos ettoo savolaenen niin viesti ee ollunna sulle suunnattu.
Vastuu jiäp lukijalle, näen se vuan on tiällä savommuan syvämmessä. Olokeepa hövel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu jiäp lukijalle, näen se vuan on tiällä savommuan syvämmessä. Olokeepa hövel.
Hitaitten hämäläisten pitää mennä omalle hiekkalaatikolleen, jos"eevät
ponjoo oekeeta savonkieltä"!
- Anonyymi
Vuan yljopistoja ee uo tiällä nähty eikä ees tiijetä mitä ne oovat elj ee o aakateemista. Pitsoo suap tiältä halavalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667