Auton katsastus

Anonyymi-ap

No onpa vaikeaa saada katsastus aikaa autolle Suonenjoella!!! EIpidä ihmeellä miksi Kuopioon...

8

700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse lopetin Suonenjoella katsastukset jo viime vuosituhannella kun palvelu oli mitä oli.
      Kuopiossa mukavalla nahkasohvalla istuen, kahvia ja tuore munkki, ja aina aikataulu pitää.

• Anonyymi

Mukavahan se on loikoilla upottavassa nahkasohvassa odotellen katsastuksen etenemistä. Vielä kun saisi tarjoilijan tuomaan täytekakun ja kahvikupin yläosattomassa asussaan se olis jo poikaa ja intiimihierojan hieromaan jos katsastus Ladasi vikoja syynätessä.

• Anonyymi

jep... suomalainen ei tingi periaatteista... vaikka porukka katsastusasemalla on vaihtunut jo monta kertaa. Jotensakin huvittavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep... suomalainen ei tingi periaatteista... vaikka porukka katsastusasemalla on vaihtunut jo monta kertaa. Jotensakin huvittavaa

Suonenjoki katsastus päästömittauksineen 75 €.
        Kuopio katsastus päästömittauksineen 49 € sisältäen munkkikahvit.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­N­­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17834595G

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kassialmatako katsastusaikaa tilailit vai ihan paikanpäältä. Joka vuosi kun olen itse katsastanut autoni olen tilannut ajan ennakkoon, joskus samanakin aamuna ja aina on aika löytynyt ja sisään päässyt, jos ei minuutilleen niin toisinaan aikaisemmin toisinaan hieman myöhemmin ruuhkasta riipuen. Menitkö känkkäränkkä asenteella suoraan paikalle ja vaadit päästä heti vaikka ennakkoon tilattu aika alkoi jo odottavalle autolle....hehee asenteesi kyllä ymmärtää jos noin.

• Anonyymi

Sitä voti kokeilla nykyään kaikilla "asenteilla" .ei muistella vanhoja..

• Anonyymi

Petteri Mikkosen pitäisi tehdä tube video "10 suomen parasta katsastusasemaa"🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60