No onpa vaikeaa saada katsastus aikaa autolle Suonenjoella!!! EIpidä ihmeellä miksi Kuopioon...
Auton katsastus
8
700
Vastaukset
- Anonyymi
Itse lopetin Suonenjoella katsastukset jo viime vuosituhannella kun palvelu oli mitä oli.
Kuopiossa mukavalla nahkasohvalla istuen, kahvia ja tuore munkki, ja aina aikataulu pitää.- Anonyymi
Mukavahan se on loikoilla upottavassa nahkasohvassa odotellen katsastuksen etenemistä. Vielä kun saisi tarjoilijan tuomaan täytekakun ja kahvikupin yläosattomassa asussaan se olis jo poikaa ja intiimihierojan hieromaan jos katsastus Ladasi vikoja syynätessä.
- Anonyymi
jep... suomalainen ei tingi periaatteista... vaikka porukka katsastusasemalla on vaihtunut jo monta kertaa. Jotensakin huvittavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep... suomalainen ei tingi periaatteista... vaikka porukka katsastusasemalla on vaihtunut jo monta kertaa. Jotensakin huvittavaa
Suonenjoki katsastus päästömittauksineen 75 €.
Kuopio katsastus päästömittauksineen 49 € sisältäen munkkikahvit. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17834595G
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kassialmatako katsastusaikaa tilailit vai ihan paikanpäältä. Joka vuosi kun olen itse katsastanut autoni olen tilannut ajan ennakkoon, joskus samanakin aamuna ja aina on aika löytynyt ja sisään päässyt, jos ei minuutilleen niin toisinaan aikaisemmin toisinaan hieman myöhemmin ruuhkasta riipuen. Menitkö känkkäränkkä asenteella suoraan paikalle ja vaadit päästä heti vaikka ennakkoon tilattu aika alkoi jo odottavalle autolle....hehee asenteesi kyllä ymmärtää jos noin.
- Anonyymi
Sitä voti kokeilla nykyään kaikilla "asenteilla" .ei muistella vanhoja..
- Anonyymi
Petteri Mikkosen pitäisi tehdä tube video "10 suomen parasta katsastusasemaa"🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647