Minua on pitkään ihmetyttänyt NATOn pääsihteerin Jens Stoltenbergin aktiivisuus kommentoida Ukrainan sotaa. Kyseessä lienee Stoltenbergin oman hännän nostatus, joka voi kostautua.
NATOlla ei ole mitään roolia Ukrainassa. Ukrainaa tukevat monet NATO-maat, mutta kukin erikseen NATOsta riippumatta. Lisäksi tukijoina on paljon NATOn ulkopuolisia maita.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/naton-paasihteerilta-rohkaiseva-arvio-tama-antaa-ukrainalle-vahvan-aseman/728dfd7c-537d-4d9d-a93d-e9ecbf5f7b39
NATOn toiminta Ukrainassa
1
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen Stoltenbergin Ukrainaa koskeva lausunto antaa Venäjälle tilaisuuden väittää valheellisesti, että Ukrainassa käydään NATOn ja Venäjän välistä sotaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716