Nyt,kun Zelenski meni pyromaaniks Krimille!
Sääli ukrainalaisia!
10
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä kyllä pataan tulee siinä leikissä.
- Anonyymi
Näin käy Usanklounin nilkeille? Suomi voisi toimittaa ruumissäkkejä hornettien sijaan!
- Anonyymi
Eiks tässä oo jo vuoden verran yritetty antaa pataan…?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178410769
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On nuo naurettavia venäjätiltujen viestit!
- Anonyymi
Sinä hihulihei huomaat kun kuukausittaiset kaljarahasi hupenevat nyky hallituksen toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä hihulihei huomaat kun kuukausittaiset kaljarahasi hupenevat nyky hallituksen toimesta.
Eikös natoapina ollut Marinin hintojen noston takia jo kiljussa?
- Anonyymi
Venäjä ei alkuun huomionut,että joutuu pieksee Usan ja Eun samalla!
- Anonyymi
Tvsä joku zelenskin kapu kehu miten miehet valmiit lähtee hyökkää,eli kuolemaan!
- Anonyymi
Surkea ja säälittävä kommentti ukrainalaisten lapsien surmaamista ja mielipuolista venäläisten hyökkäyssotaa tukevalta mitättömyydeltä!
Surkeat venäjäiset "jalot sotilaat" ovat kohtaava lopullisen kohtalonsa piakkoin. Sitten on kalsari-putinin ja hänen hovinarriensa vuoro. Hyvyys voittaa aina lopulta pahuuden! Hyvää vappua sinullekin, mokoma kapeakatseinen pölvästi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319