Kumpi mielestänne on mukavampi paikka olla?
Vancouver vai Toronto???
5
904
Vastaukset
- ...
Ehdottomasti Vancouver !!
- poika
Ehdottomasti Toronto, siellä kovempi jääkiekkokulttuuri, ja jääkikekko on aika aivainasemassa Canadassa, mutta jos haluat nähtävyyksiä nähdä, niin Vancouver vaikutti valokuvista päätellen viihtyisämmältä ja mukavammalta, mutta se on mitä lähtee hakemaan, valitsee kohteen sen mukaan
- UusKanukki
Oletko muuttamassa Kanadaan vai lähdössä matkalle? Vancouver ja Toronto ovat erilaisia kaupunkeja, riippuu sinun henkilökohtaisista mieltymyksistä kumpi on parempi.
Toronto on enemmän pohjois-amerikkalainen kiireinen suurkaupunki, josta löytyy jo jonkin kokoisia pilvenpiirtäjiä. Kulttuuria ja ostosmahdollisuuksia on tarjolla enemmän kuin Vancouverissa. Lähistöllä on Niagaran putoukset sekä Canada's Wonderland huvipuisto, jotka kuuluvat jokaisen vierailijan ohjelmaan.
Vancouver on taas rennompi pieni suurkaupunki. Jos sinua kiinnostaa enemmän luonto, ulkoilu ja vastaavat aktiviteetit, Vancouver on visiitin arvoinen. Lähistön vuoret, puistot, metsät ja muut tarjoavat upeita maisemia.- pallo
Olen asunut kanadassa jo pitkään, ja puolueettomasti voin sanoa vancouverin hakkaavan toronton 10-0 niin luonnon (UPEAT MAISEMAT!), nähtävyyksien, yöelämän ja viihtyvyyden takia.. Shoppailukin on ok, tosin toronto hakkaa 2 miljoonan vancouverin koollaan tässä kategoriassa.
- ake
Todella hyvät pyöräilytiet. Muutenkin ihana paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738